VISITEM TERRÀNIA

A l’escola ja hem començat un nou curs escolar i ben aviat hem sortit a gaudir de les activitats fora de l’escola.

El passat divendres 30 de setembre els alumnes d’educació infantil i cicle inicial vam anar a la plaça de Sant Francesc per provar de modelar el fang tal com ho fan els artistes que exposen a Terrània.

Un dels objectius de Terrània és la descoberta de la ceràmica artística i decorativa, un tipus de ceràmica encara desconeguda en aquest país ja que quan es parla de ceràmica normalment es relaciona amb la ceràmica tradicional (utensilis de la llar i del transport entre altres). Per aquest motiu aquest Festival intenta apropar aquest tipus ceràmica al públic visitant mitjançant l’exposició d’obres de gran qualitat, les demostracions tècniques de torn, modelat i rakú, i la cocció de peces en un espectacular forn experimental.

Els nens i nenes s’ho van passar d’allò més bé, van fer una flor per a l’obra conjunta de Terrània i van tenir temps per emportar-se una figura feta per ells. Tots van marxar amb un petit record cap a casa de la seva estada.