SORTIDA AL BOSC

El passat dia 9 d’abril els alumnes de 5è de primària del Col·legi Mare de Déu de la Serra van participar en el programa educatiu “El bosc i els incendis”, organitzat pel Consell Comarcal de la Conca de Barberà.,  que vol donar a conèixer els boscos que ens envolten i promoure actituds a seguir per a la prevenció dels incendis forestals.

L’activitat va començar amb una xerrada i un audiovisual sobre el bosc i els incendis realitzada pels agents forestals de la comarca el dia 7 a l’escola.

La sortida de camp es va fer en un bosc cremat del terme municipal de Sarral, a Vallverd. Els alumnes amb l’ajut d’un dossier van repassar què és un ecosistema, què són els agents geològics i com influeix l’acció de l’home sobre el medi. També van poder apreciar les diferències entre un bosc cremat i un amb la vegetació en plena vida (fauna, flora, …). Per acabar van col·locar una caixa niu i van plantar arbres (pins i alzines) amb l’ajut dels agents forestals.

Amb aquesta activitat, tots els alumnes es van poder conscienciar de la importància de tenir cura dels nostres boscos.

<p

One thought on “SORTIDA AL BOSC