TORNEIG COMARCAL DE TENNIS TAULA

El passat dissbte dia 10 d’abril es va disputar el torneig comarcal de tennis taula en categories benjamí i aleví al nostre col·legi.
El toneig cada any té un nombre més elevat de participants i el nivell cada vegada és més alt. Aquest any hi van participar un total de 30 benjamins ( 20 nens i 10 nenes) i 41 alevins ( 24 nens i 17 nenes).
Tots els nostres esportistes acompanyats pel seu entrenador Oriol tardiu van fer un molt bon paper. En Joan Folch (en categoria benjamí masculí) i l’Albert rull i el Carles Tudó (en categoria aleví masculí) van superar la fase de grups i van arribar fins a quarts de final.
En categoria aleví femení la Miriam Miguel i la Mireia Moix no van poder superar la fase de grups, l’anna Queraltó i l’Ainhoa Vila es van quedar a quarts de final i la Maria Martinez i l’Ainhoa del Arco que es van classificar segona i quarta respectivament en categoria. Aquestes dues últimes, l’Anna i l’Alba Martinez i la Clàudia Esteve que van quedar primera, segona i tercera en categoria benjamí femení, representaran la nostra escola al campionat territorial que es disputarà al Vendrell el proper dissabte 17 d’abril.
Enhorabona i molta sort als nostres esportistes per a les properes competicions!