EXHIBICIÓ TENNIS TAULA

exi tt 1El passat divendres 18 de setembre a la sala d’actes de la nostra escola es va realitzar una exhibició de tennis taula per part de dos jugadors del club tennis taula Les Borges Blanques.

L’exhibició tenia com  a objectiu animar als nens i nenes de cicle mitjà i superior de la nostra escola a que s’apuntessin a l’activitat extraescolar de tennis taula, ja que aquest any i com a novetat, vindrà a fer-la un monitor del mateix club de Tennis Taula de Les Borges Blanques.

L’exhibició va ser tot un èxit, els nens van quedar bocabadats amb el que eren capaços de fer els dos jugadors amb les pales i la pilota de tennis taula, ja que van demostrar que a més a més de jugar molt i molt bé a aquest esport, eren capaços per exemple, de tornar la pilota amb el cap o estan estirats a terra. A més a més els alumnes interessats i algun mestre/a atrevit hi van poder participar.