SETMANA CULTURAL

punt_drac2.png

Durant la setmana del 20 al 27 d’abril es va celebrar la setmana cultural a l’escola. Els nostres alumnes va realitzar tot un seguit d’activitats referides a la diada de Sant Jordi i també diverses sortides culturals.

Durant aquesta setmana els nens i nenes de 3r de primària van tenir la seva pròpia parada de llibres de Sant Jordi. Cada nen i nena va escollir el seu llibre preferit i durant aquesta setmana el van tenir a la classe. Durant la setmana han tingut la possibilitat de fer una exposició oral sobre el llibre escollit explicant com el van adquirir, l’argument del llibre, què és el que l’ha fet tan  especial. Ha estat un a bona manera  d’ engrescar -los a llegir durant les estones que han gaudit de la biblioteca.

A classe de llengua catalana van aprendre el poema de “Sant Jordi Gloriós “de Josep Mª Segarra  i l’ han personalitzat en forma de pergamí amb l’ escrit del poema i decorat adientment. També van realitzar un punt de llibre del drac de la llegenda a l’hora de plàstica.