Sortida de tardor del alumnes d’educació infantil

El passat divendres, 28 de novembre, els alumnes d’Educació Infantil del col·legi Mare de Déu de la Serra van gaudir de la tardor tot caminant cap a St. Josep. Pel camí els alumnes van poder notar tot allò que diu el poema que els ensenya en relació a la tardor “els arbres es muden, de roig i de groc, les fulles tremolen sota un sol de foc, el vent les fa caure…“.

Varen poder manipular i experimentar amb les fulles, observar els colors propis de la tardor, descobrir els diferents tipus de fulles, perennes i caduques.

En aquesta ocasió no vam arribar a St. Josep degut al vent que feia, en arribar al Mas Foraster vam retornar a l’escola on acabàrem les activitats de la tardor.

Esperem retrobar-nos amb la natura a la primavera que ve, per observar els canvis que es produiran.

Imatges de la sortida