Daily Archives: 11 desembre 2008

Sortida de tardor del alumnes d’educació infantil

 El passat divendres, 28 de novembre, els alumnes d’Educació Infantil del col·legi Mare de Déu de la Serra van gaudir de la tardor tot caminant cap a St. Josep. Pel camí els alumnes van poder notar tot allò que diu el poema que els ensenya en relació a la tardor “els arbres es muden, de roig i de groc, les fulles tremolen sota un sol de foc, el vent les fa caure…“.

Varen poder manipular i experimentar amb les fulles, observar els colors propis de la tardor, descobrir els diferents tipus de fulles, perennes i caduques.

En aquesta ocasió no vam arribar a St. Josep degut al vent que feia, en arribar al Mas Foraster vam retornar a l’escola on acabàrem les activitats de la tardor.

Esperem retrobar-nos amb la natura a la primavera que ve, per observar els canvis que es produiran.

 Imatges de la sortida

INICI TROBADES FEAC 2008-2009

 Un any més comencen les trobades FEAC al col·legi Mare de Déu de la Serra. Dijous 20 de novembre a les 8h. del vespre ens vàrem trobar els pares i professors que formen part dels grups FEAC.

Com és habitual després d’una breu presentació pels pares nous, ens vam dividir en tres grups. Els de la LLAR tractaren el tema “Dormir”, els d’Infantil (P3, P4, P5) tractaren “la relació mare-mestra” i els de Primària (1r fins a 6è) el tema “la febre del pressing catch”.

La vetllada va transcorre amb tota normalitat, realitzant tot una sèrie de dinàmiques que ens van portar al diàleg sobre els temes enunciats.

Ens retrobarem a la pròxima trobada que tindrà lloc el febrer 2009.