[slideshare id=388291&doc=presentacin1-1209977573996654-8&w=425]
El títol que utilitza és molt representatiu, penso que està molt ben triat. La matèria, la llengua a l’aula d’acollida, queda molt ben reflexada en les fotografies. Les images són molt representatives i penso que estan molt ben triades, i els continguts es poden veure molt clarament i són molt pràctics.
En aquestes fotografies podem veure la visita del grup Els Pets, en un aula d’acollida d’una escola catalana.
Podem veure imatges de la visita, tant dels cantants com dels alumnes que van participar en la trobada.
També podem observar com van treballar la llengua de les cançons els alumnes, i els diferents exercicis didàctics que van realitzar aprofitant aquesta trobada.
Penso que que una gran idea aprofitar aquests tipus d’esdeveniments que es poden produir a l’aula per treballar i millorar en l’us de la llengua, a l’hora que es motiva a l’alumnat per millorar els seus aprenentatges d’una manera tant transversal.