PROBLEMES A L’ESPRINT

El passat 26 de febrer, TOTS els alumnes de l’IES VILAMAJOR, de les 9 a les 10.30h , van passar una bona estona activant el seu cervell al màxim participant  en una activitat “on line” de matemàtiques  anomenada “PROBLEMES A L’ESPRINT”  que està adreçada a tots els alumnes de 1r cicle d’ESO de Catalunya.

Es tracta d’una activitat organitzada amb el suport del Departament d’Educació  que consisteix en la resolució, entre tots, de 12 problemes. L’objectiu és potenciar el raonament matemàtic a través de la resolució de problemes.

La denominació de “a l’esprint” prové del fet que el centre guanyador és el primer que envia totes les solucions correctes a les qüestions de matemàtiques que es plantegen.

L’activitat també té aspectes de “relleus” perquè cal una tasca de col·laboració entre els diversos membres de l’equip, que s’han de passar informació de l’un a l’altre.