Continguts del bloc i tipus de participació

Els continguts del bloc

A la “secció de pàgines”, trobareu informació específica i exercicis sobre temes que ens aproparan al món de les masculinitats i estan relacionats amb les diferents àrees d’aprenentatge de secundària (Masculinitats i diversitat cultural; Identitats masculines a l’antiguitat, Adolescència i masculinitats, etc)

Al “arxiu d’articles”, apareixeran notícies, informacions i propostes d’activitats que complementaran els continguts de les pàgines específiques.

Participació

Aquest bloc respón a la voluntat de crear una plataforma de difusió de materials i d’activitats que facilitin l’estudi de les masculinitats, i per tant no ha estat  concebut com un espai d’interacció directa amb l’alumnat. Tanmateix, si que s’epera comptar amb un altre tipus de participació: la de tots el seus usuaris (alumnat i professorat de secundària) fent valoracions, aportacions i propostes sobre els seus continguts.

En una segona fase, penso que serà perfectament factible crear cursos interactius a plataformes com el moodle, a partir dels materials que es porporcionaran a aquest bloc. Espero la vostra col·laboració.