ESPAIS I3

Els nens i nenes d’I3 continuem experimentant i aprenent als espais. A continuació us expliquem què hem fet a cadascun dels espais.

Espai lingüístic: La primera setmana vam confegir el nostre nom amb les lletres que tenim a les nostres capsetes. Aquesta setmana, hem buscat les lletres que apareixen al nostre nom per després poder fer-nos una polsera.

Espai matemàtic: Hem treballat la quantitat – grafia  posant tants botons com necessitava cada ninot de neu, i també hem posat les agulles corresponent a cada número.

Espai artístic: experimentem a través de la tècnica de tinkering. Amb diferents materials, creem composicions primer en un suport de porexpan, i posteriorment treballem amb la inicial del nostre nom.

Espai minimons: continuem experimentant i construint amb material divers.

A continuació, fent clic a cada classe, podreu veure les imatges.

I3A

I3B

I3C

I3 continuem amb Tallers

Aquesta setmana els infants d’I3 hem intercanviat els espais entre les diferents aules.

I3A: Aquest cop hem començat el matí de dilluns fent suc de taronja. Hem tallat les taronges per la meitat, i per parelles, hem espremut el suc de taronja amb els espremedors.

I3B: Els nens i nenes del grup B hem experimentat amb fang i hem realitzat ninots de neu. Després, els hem decorat amb diferents complements.

I3C: La setmana passada vam posar aigua de diferents colors al congelador i aquesta setmana hem experimentat amb el gel.

Si feu clic als noms següents, podreu veure les diferents imatges de cada aula.

I3A

I3B

I3C