Treballem Joan Miró

Hola mares i pares:

Aquesta setmana hem començat a treballar un pintor: en Joan Miró. Durant força dies aprendrem coses de la seva vida i la seva obra.

Per començar, ens han explicat el conte “La pintura màgica” i ens hem adonat que feia dibuixos força divertits !

Si teniu algun llibre relacionat amb Miró, es pot portar a l’escola i juntament amb el material del que disposem elaborarem el nostre propi racó d’informació.

Gràcies de les girafes i els pingüins.

dscn4957.JPGdscn4955.JPG

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *