Avui, els alumnes d’educació infantil, hem rebut una visita d’allò més divertida i interessant. Hem tingut la sort de ser la primera escola, de la província de Barcelona, que ha participat en el programa per animar al consum de fruites, que ja s’ha fet a les escoles de Lleida. Uns pallassos vinguts de Lleida, ens han explicat un conte amb titelles i, finalment, ens han regalat una carmanyola plena de fruita, que hem menjat per esmorzar.
Per fi els pingüins i les girafes vam poder veure en directe algunes de les obres d’en Joan Miró. Va ser un dia fantàstic i vam poder comprovar allà mateix, moltes de les coses que havíem après a la classe.
Les girafes i els pingüins hem vist que en Miró feia mosaics de ceràmica. Ens han agradat tant que hem decidit posar-nos mans a l’obra i fer la nostra pròpia reproducció del mosaic que hi ha a la terminal B de l’aeroport de Barcelona. Hem necessitat uns quant dies de feina i moltes mans!!!! El resultat el podeu veure penjat a l’entrada de les classes.
L’or de l’atzur és el títol de l’obra de Joan Miró que, els pingüins i les girafes, hem reproduït. Ens ha costat uns dies, però el resultat ha estat d’allò més satisfactori. Aquí teniu les fotos!
A la pissarra digital hem pogut fer unes activitats que ens ofereix un jclic de Joan Miró. Ha estat molt interessant i també les podem fer a casa amb l’ordinador. Cliqueu la imatge i us les podreu descarregar.