Aquest matí hem fet l’esmorzar de fruits de la tardor. Ha anat molt bé i ens hem proposat provar-ho tot encara que no ens agradés. Aquí teniu un recull de fotografies.
Dijous passat vam celebrar la festa de la castanyada amb totes les classes d’educació infantil i de cicle inicial. Ens va venir la castanyera a repartir castanyes i en agraïment li vam oferir unes danses i uns poemes de la tardor. Aquí teniu una mostra de com va anar.
Us recordem que el proper divendres 7 de novembre farem un esmorzar col.lectiu de fruits de tardor. Cadascun portarem la fruita que ja hem informat i aquell dia no caldrà que portem l’esmorzar individual.
Us recordem que el proper dia 24 d’octubre farem una sortida a Arenys de Munt. Allà observarem el bosc a la tardor, com estan els arbres i alguns fruits que podem trobar.
Els nens i nenes de les classes dels pingüins i les girafes hem treballat el cercle. Us podeu imaginar de quantes maneres ho hem fet? Aquí en teniu una mostra! Us podem assegurar que ens ho vam passar d’allò més bé.
Després d’alguns dies per adaptar-nos a l’horari i les rutines de l’escola, ens hem posat a treballar perquè tenim moltes ganes d’aprendre coses noves.
A partir del conte de La Caputxeta Vermella estem aprenent a reconèixer la lletra A en paraules i objectes i fins i tot a fer-la amb diferents materials!! També estem fent un petit recordatori dels nombres i hem començat per l’1.
I estem aprenent dites i cançons relacionades amb la tardor: “Ja ha arribat la tardor”, “Tipi tipi tap” i la dita “Amb pluja o vent, l’octubre ve content”.