One thought on “Dimarts el cap ens hem tapat!!

  1. Pili

    Hola,
    Esteu tots molt macos!!
    Agraïm que ens mostreu com gaudeixen de la celebració d’aquesta festa… Ens agrada veure un bocinet d’allò que ens explica l’Aina a casa…i a més a més tan ràpid!!!
    Moltes gràcies i arreveure!!

    Pili i Pau

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *