Dijous, un bigoti portaràs i la truita menjaràs!! Leave a reply Avui hem anat al Parc de Narcís Monturiol a menjar la truita i jugar una estoneta. No ens hem oblidat de portar posat el bigoti de carnaval!! View Album Get your own