Concert de Nadal
Leave a reply
Els nens i nenes de P3 i les seves mestres us volen desitjar:
BON NADAL I FELIÇ ANY 2008!!!!
La cançó és “Els tres vaixells” i la podreu trobar amb música a:
http://www.xtec.es/centres/a8040060/cibercanconer/Marctvaixells.htm
El poema es diu “Bon Nadal” i el podeu trobar a:
http://www.edu365.cat/infantil/poesia/nadal/10bonna.htm
Hi ha una segona cançó que cantarem però ÉS SORPRESA!!
També us volem agraïr els missatges de suport a la publicació de les nostres notícies ja que ens animen a seguir fent-ho.
UN PETONÀS A TOTS!!
TORTUGUES I PEIXOS