PER CARNAVAL TOT, S’HI VAL…

carnaval2015

HOLA FAMÍLIES,

Aquesta setmana de Carnestoltes hem après un poema i una dita, mireu:

Poema

I més a més, aquesta DITA pròpia d’aquesta festa:

CARNAVAL

Sin título

Podeu escoltar-la com la reciten els nens i les nenes de la classe, en breu l’escoltareu…                                                                                                                                                                                                       *  Escolteu-la com la reciten:

 

* Fem de reporters!:

L’escola ha decidit portar cada dia un element diferent durant la festa de Carnaval: cada dia portaran una cosa diferent. I a més a més, el divendres a la tarda ens vestim tots com una comparsa i sortim al pati de l’escola a mostrar les nostres disfresses per ballar i passar-ho bé i seguidament anem a la rua del carrer. Cada dia hi haurà una taula encarregada de fer fotografies de les diferents indumentàries que portem i, el dia de la festa, també. Junts, triarem les que ens agraden i les penjarem al bloc.

 

 “ACTIVITATS QUE HEM FET AMB LA PDI”

* CONFEGIM LA DITA AMB LA PISSARRA DIGITAL:                                                                                                                           DITA CARNVAL—-   DITA CARNAVAL

* Els nens i les nenes amb la PDI han estat posant les peces de roba de la disfressa de cada personatge i  han escrit el seu nom.     Aquí teniu un parell d’exemples:

zbv2hFES LES DISFRESSES

I  també han jugat al MEMORY:

images  MEMORY CARNAVAL

* Inventem un conte, com per exemple: “El nen que tenia por de les disfresses:                 El conte tractarà de l’emoció de la Por i l’activitat la farem amb l’atre P5. Com que reunir les dues classes és inviable, treballarem mitjançant el programa Drive que ofereix el Departament d’Ensenyament dins de “La meva XTEC”. Cada grup hi dedicarà 2 sessions, per tant el conte es farà amb 4 parts. Un cop estigui fet, l’explicarem a l’aula, l’imprimirem i el regalarem després de Carnestoltes a les classes de P-3 i P-4 per tal que el seu tutor/a els el pugui explicar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *