MOTRICITAT FINA

A la classe d P1 hem realitzat una activitat per treballar i potenciar la motricitat fina, molt important a partir de l’ any per al desenvolupament motriu, cognitiu, comunicatiu i afectiu dels infants.Tigueu en compte que ells creixen jugant i aprenent principalment a través del moviment i la relació amb els altres.

L’ activitat ha consistit en fer trasvassaments d´un recipient a un altre. Fixeu-vos en la seva capacitat de concentració intentant aconseguir el seu objectiu, amb una feina de coordinació oculomanual,força, precisió i pressió realitzades amb les mans i els dits.

Mireu també a l’ Alba, la més petita de la colla,  com desenvolupa tots el seu potencial a través de l’ observació i la manipulació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *