Benvolgudes Famílies,

Han sortit les dates de preinscripció.

Presentació de sol·licituds:

Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març de 2023

Anirem actualitzant tota la informació sobre el procés de preinscripció i matriculació del proper curs 2023-2024.

Si voleu contactar amb l’escola podeu enviar-nos mail a  a8036366@xtec.cat o trucar per telèfon: 93 438 64 95  / 658 81 55 39.  Podeu omplir el següent formulari per assistir a la jornada de portes obertes: el dia 23 de febrer a les 15:15h. Fem la jornada de portes obertes perquè les famílies interessades en matricular els vostres fills pugueu conèixer el nostre funcionament, els serveis que oferim i el nostre projecte.
Us hi esperem!

Si voleu més informació sobre el LOLA podeu visitar les etapes d’Infantil i de Primària.

Per consultar tota la informació sobre el procés de preinscripció i matrícula del Departament d’Educació: Preinscripció 2023-2024

SOL·LICITUD de preinscripció ONLINE

La sol·licitud de preinscripció és en format telemàtic i es pot fer des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a internet.

Hi dos tipus de sol·licitud:

Electrònica: cal identificació digital (idCat mòbil, certificat digital, DNI-e, Cl@ve).

Suport informàtic: sense identificació digital.

Un cop tramitada la sol·licitud rebreu un resguard de preinscripció per correu electrònic. Reviseu-hi que la documentació s’ha validat correctament i que no cal que adjunteu cap altra.

Punts TIC Ajuntament de L’H

Per a més informació:

Informació preinscripció curs 2023-2024 Ajuntament L’H

Mapa zona educativa

Oferta de places a l’escola

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

Llista de sol·licituds amb la puntuació, un cop resoltes les reclamacions

Llista de sol·licituds ordenada

Oferta final
Llista alumnes assignats a la nostra escola: Lola Anglada

Llista alumnes preinscrits a la nostra escola i centre assignat
Llista d’espera Lola Anglada