Jornada de Portes Obertes 2016 (Preinscripció curs 2016-2017)

El proper dilluns 7 de març a les 15’15 h. o a les 17’15 fem la jornada de portes obertes perquè les famílies interessades en matricular els vostres fills pugueu conèixer el nostre funcionament, els serveis que oferim i el nostre projecte.

Us hi esperem!

Encara no sabem els terminis previstos de presentació de sol·licituds, us anirem informant.

Participació dels nostres alumnes de sisè a la trobada Fiddle al MNAC

Aquest dissabte 6 de febrer els nostres alumnes de 6è tocaran el violí, la viola, el violoncel o el contrabaix, conjuntament amb altres alumnes d’altres escoles de música, a la trobada Fiddle, que tindrà lloc a la Sala Oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC).

El dimecres van anar a l’Escola de Música de L’Hospitalet (EMMCA) per acabar d’assajar la participació en aquest assaig-concert multitudinari i participatiu conduit pel violinista Oriol Saña acompanyat del grup convidat aupaQUARTET amb la proposta del tema Le P1160727-680x509Grand Funk, juntament amb els professors Darol Anger, Casey Driessen i Jason Anick.