Concert de corda 2017

Com ja sabeu, els nens i nenes de l’escola (a partir de 2n) comencen a aprendre a tocar un instrument de la família de la corda: el violí, la viola, el violoncel i el contrabaix. Després de molta pràctica i molts assajos, van fer un petit concert perquè tots, tant pares com la resta de l’escola, poguem veure els seus progressos. Aquests cursos van tocar una o dues peces:

I per acabar, tots junts interpreten una peça sobre la vida del mestre Furukawa:

Wheel of tales

Els alumnes de 5è al llarg de tot el curs també han participat en un projecte organitzat pel CRP de l’Hospitalet de Llobregat. Es tractava d’una roda de contes (Wheel of tales) on moltes escoles de la zona creaven diferents contes, il·lustraven i enregistraven en àudio el resultat final. Nosaltres volem donar les gràcies al centre de recursos audiovisuals i multimèdia Torre Barrina a Collblanc i especialment en Jordi, que ens va ajudar a enregistrar el nostre àudio de manera molt professional.

Si voleu veure el resultat final de tots els contes i àudios, el podeu  veure en el següent  enllaç i heu d’entrar a la pestanya “el resultat”, allà ho trobareu tot. Esperem que us agradi!!

Let’s play!

Els alumnes de 5è durant el tercer trimestre van treballar el projecte “Acting Together” dirigit per el CRP d’Hospitalet de LLobregat on participaven moltes escoles de la zona. El dia 9 de juny van representar l’obra “Let’s Play!” al Teatre Barrades.