Comiat 6è

El dimecres 19 a l’escola ens vam acomiadar dels nens i nenes de 6è, els quals ens van voler dedicar un espectacle d’acrosport i una cançó. Finalment, tota l’escola va ballar una cançó molt divertida!                            Que tingueu molta sort!

Acrosport

A cicle superior hem fet acrosport. L’acrosport es tracta de fer figures humanes en petit grup. Ha sigut una experiència molt positiva ja que hem treballat la cooperació i hem millorat com a grup. Esperem que us agradin els vídeos que hem fet.

GUANYADORS JOCS FLORALS

El dia de Sant Jordi a l’escola vam celebrar els Jocs Florals i vam realitzar un concurs literari per Primària i de dibuix a infantil. Clicant a l’enllaç podreu veureu una mostra dels guanyadors/-es d’aquest any. Esperem que us agradin!