ALIMENTACIÓ SALUDABLE

Els alumnes de l’escola han passat per la caravana de la salut que té com objectiu conscienciar els infants  de la importància de la dieta saludable. La caravana té l’assessorament del cuiner de L’Hospitalet Ferran Adrià.
Al mínut 6 d’aquest vídeo podreu veure els alumnes de primer de la nostra escola.

Sant Jordi 2018

A l’escola, com cada any, hem viscut una gran diada de St. Jordi. Al matí els alumnes han fet diferents tallers intercicle i a la tarda primer els alumnes de cicle superior ens han ofert un concert amb instruments de corda i tot seguit hem celebrat els jocs florals. Ha estat un dia molt emocionant i divertit!

Rua carnestoltes 2018

Després d’una setmana de disbauxa, els nens i nenes de l’escola vam celebrar la rua de carnestoltes. 😛
Què guapos i guapes estàvem!
Clicant a la imatge podreu veure que bé ens ho vam passar!