Jocs Florals

L’ escola ha organitzat com cada any els Jocs Florals. Ho celebrem durant la festa de Sant Jordi. Tots els nens i les nenes de primària participen dels jocs florals fent textos diversos: rodolins, cal·ligrames, poesies, narracions, contes…Per iniciar l’acte els nostres companys de cinquè, dirigits pels músics de l’Escola de Música Centre de les Arts, ens han ofert un petit concert amb dues peces de Vivaldi.

Concert al Teatre Joventut

El passat dimecres 20 d’abril vam poder gaudir d’un concert al teatre Joventut en el que participàvem els nostres alumnes de cinquè i sisè, conjuntament amb alumnes d’altres escoles de L’Hospitalet que formen part del Projecte Orquestra a l’escola.

Jornada de Portes Obertes 2016 (Preinscripció curs 2016-2017)

El proper dilluns 7 de març a les 15’15 h. o a les 17’15 fem la jornada de portes obertes perquè les famílies interessades en matricular els vostres fills pugueu conèixer el nostre funcionament, els serveis que oferim i el nostre projecte.

Us hi esperem!

Els terminis previstos de presentació de sol·licituds són:

• Del 30 de març al 7 d’abril.

Participació dels nostres alumnes de sisè a la trobada Fiddle al MNAC

Aquest dissabte 6 de febrer els nostres alumnes de 6è tocaran el violí, la viola, el violoncel o el contrabaix, conjuntament amb altres alumnes d’altres escoles de música, a la trobada Fiddle, que tindrà lloc a la Sala Oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC).

El dimecres van anar a l’Escola de Música de L’Hospitalet (EMMCA) per acabar d’assajar la participació en aquest assaig-concert multitudinari i participatiu conduit pel violinista Oriol Saña acompanyat del grup convidat aupaQUARTET amb la proposta del tema Le P1160727-680x509Grand Funk, juntament amb els professors Darol Anger, Casey Driessen i Jason Anick.