TORNEM A L’ESCOLA

vuelta_al_cole (1)

Després de l’estiu arriba el moment de posar-se les piles amb molta energia. Des de l’escola els mestres us esperem amb moltes ganes de començar aquest nou camí ple d’experiències, vivències, coneixements i un munt de possibilitats per descobrir junts.

Ens veiem aviat!! ;-)

Comiat 6è

El dimecres 19 a l’escola ens vam acomiadar dels nens i nenes de 6è, els quals ens van voler dedicar un espectacle d’acrosport i una cançó. Finalment, tota l’escola va ballar una cançó molt divertida!                            Que tingueu molta sort!

Acrosport

A cicle superior hem fet acrosport. L’acrosport es tracta de fer figures humanes en petit grup. Ha sigut una experiència molt positiva ja que hem treballat la cooperació i hem millorat com a grup. Esperem que us agradin els vídeos que hem fet.