COMIAT CURS 2019-2020

Quin final de curs tan diferent!

En la nostra memòria recent hi haurà aquells moments tan especials d’abraçades agraïdes, paraules emotives, frescor amable, trobades que sempre acabem parlant dels infants. Enguany hem hagut d’organitzar un comiat estrany però hem intentat mantenir quelcom essencial: l’emoció i el vincle amb les famílies i els infants.

Els més petits seguiran creixent amb nosaltres i l’escola continuarà gaudint de la seva felicitat.

Ha estat un curs atípic, complex i dur, tot l’equip educatiu dóna les gràcies a les families per haver-nos confiat l’educació dels seus fills/es, per això us desitgem més que mai un bon estiu i als alumnes Grans un bon inici de curs a la nova escola.

Donar les gràcies també a la col·laboració i el suport rebut de l’AJUNTAMENT i l’AMPA que formen part important de la nostra comunitat educativa.