COMIAT CURS 2019-2020

Quin final de curs tan diferent!

En la nostra memòria recent hi haurà aquells moments tan especials d’abraçades agraïdes, paraules emotives, frescor amable, trobades que sempre acabem parlant dels infants. Enguany hem hagut d’organitzar un comiat estrany però hem intentat mantenir quelcom essencial: l’emoció i el vincle amb les famílies i els infants.

Els més petits seguiran creixent amb nosaltres i l’escola continuarà gaudint de la seva felicitat.

Ha estat un curs atípic, complex i dur, tot l’equip educatiu dóna les gràcies a les families per haver-nos confiat l’educació dels seus fills/es, per això us desitgem més que mai un bon estiu i als alumnes Grans un bon inici de curs a la nova escola.

Donar les gràcies també a la col·laboració i el suport rebut de l’AJUNTAMENT i l’AMPA que formen part important de la nostra comunitat educativa.

Tornem a la Llar

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el Pla d’obertura de Centres Educatius en fase 2 de desescalada,  permet  l’obertura de centres amb les mesures sanitàries que es contemplen des del govern. Degut a la baixa demanda de places en aquesta situació, el nostre Ajuntament va decidir que aquest més de juny no era viable l’assistència dels infants.

Les educadores però, tornem a la Llar després de gairebé tres mesos de confinament, i malgrat que les nostres aules són buides -la qual cosa se’ns fa ben estranya, tenim l’esperança de retrobar-vos ben aviat.

Restem a la vostra disposició per qualsevol dubte, pregunta o neguit que us sorgeixi.

Una abraçada ben forta de tot l’equip educatiu i molta salut!