CELEBREM EL DENIP

• AGRUPAMENT: alumnes agrupats per estandarts
  • ESPAI:  aules
  • MATERIAL: PDI- ORDINADORS I TAULETES
  • PROCEDIMENT: els alumnes han d’esbrinar quin personatge s’amaga darrera el trencaclosques. Han de treballar en grups cooperatius heterogenis. Un cop ho han esbrinat poden fer el seu propi trencaclosques jugant amb l’editor de trencaclosques Jigsaw Planet

2. LES BEE-BOTS DE LA PAU

• AGRUPAMENT: alumnes agrupats per estandarts
  • ESPAI:  aula de robòtica
  • MATERIAL: bee-bots, quadrícula amb les imatges, els noms, frases celebres… dels diferents personatges que han fet molt per la PAU.
  • PROCEDIMENT: al llarg de la jornada els alumnes agrupats amb el seu estandart passaràn per l’aula de robòtica i hauràn de programar les Bee-bot perquè arribin als diferents personatges, als seus noms i a les seves frases. Prèviament els alumnes de l’ESO i Batxillertat hauran elaborat els materials necessaris per fer l’activitat.

3-. DANSEM PER LA PAU

• AGRUPAMENT: tots els alumnes en rotllanes
  • ESPAI:  pati de l’escola
  • MATERIAL: reproductor de so i altaveus. Càmera de vídeo
  • PROCEDIMENT: tots junts ens posem en rotllanes i dansem la dansa que ens hauran ensenyat els grans. Tota la dansa es grava des de la palnta 3ª de l’edifici per tenir una bona perspectiva de tota la comunitat escolar ballant plegada. Posteriorment els alumnes de la comissió dels blog de l’escola el penjaran perquè tota la comunitat educativa pugui visualitzar-ne el resultat.