VISITA A CAL CIGARRO DE SALT

Els nens i nenes de cicle inicial, el dimarts 17 de maig hem visitat una explotació agrària i ramadera de Salt, Cal Cigarro.

La Generalitat de Catalunya i la Unió Europea tenen un pla de visites a explotacions  agrícoles i ramaderes dins els “Programes escolars de fruites i hortalisses i de llet”. La nostra escola hi participa i per això cicle inicial ha pogut fer aquesta visita.

Hem pogut fer tallers a l’aire lliure. Hem fet un tast d’hortalisses, fruites i llet. També hem après a plantar enciams.

Per acabar, hem vist els animals que hi ha: vaques, porcs, cabres… Ens han agradat d’allò més. A continuació teniu algunes imatges.