L’aplicació que he utilitzat és wevideo, un editor de vídeo, que disposa d’arxius de música propis de diferents estils diferents i temes d’edició, que ens permet personalitzar el nostre audiovisual.

Dins de la gran oferta d’aquestes aplicacions que hi ha, considero que aquesta és  fàcil d’utilitzar per a l”alumnat. Totes tenen unes característiques similars, triar una o l’altre dependrà també de l’aparell que fem servir, mòbil o tauleta i sempre serà un recurs atractiu per a l’alumnat.

Respecte  a la seva aplicació a l’aula crec que pot ser un recurs motivador i interessant perquè l’alumnat elabori els seus audiovisuals.

WeVideo és l’editor de vídeo en línia que facilita la captura, creació, visualització i compartició de les seves pel·lícules amb una resolució de fins a 4K per a una reproducció en qualsevol lloc.

Les seves funcions d’edició de vídeo avançades són fàcils, no necessites ser un professional per crear pel·lícules.
Una de les principals características és que pots editar a tot arreu: inicies el projecte en un dispositiu i el pots recollir i  deixar-ho en un altre. També que funciona en qualsevol navegador d’ordinador Mac o PC, Chromebook, iOS i dispositiu Android.
L’alumnat pot utilitzar la seva imaginació, no l’automatització, tenir un control total amb text, transicions, efectes de moviment, pantalla verda i moltes més opcions.
En aquest enllaç pots descarregar-te l’aplicació: https://www.wevideo.com/