Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula. Origen: El telèfon mòbil a peu d’aula:…
13/09/2018 “Els telèfons estan gairebé sempre al centre del debat. Els mòbils a classe han generat tota mena de polèmiques. El debat fa temps que està obert…
Com redactem notícies d’actualitat i creem un telenotícies! L’activitat que presento consisteix en que l’alumnat elabori un telenotícies i prepari un audiovisual amb el seu mòbil. Es treballa…
En aquest món 2.0 en el que vivim envoltats en tot moment de tanta informació, aquest recull d’informació sobre l’EPA, la identitat digital i l’aprenentatge social m’ha fet…
La importància de la seguretat a Internet és un aspecte fonamental. Entre tots hem de fer que l’alumnat sigui conscient que l’ús de les tecnologies requereix una sèrie…
Em resulta difícil entendre el treball per projectes sense l’ús de les TAC, ja que la metodologia cooperativa i la tecnologia desperten un gran interès de l’alumnat. Enriqueixen…
Si reflexiono sobre els recursos i aplicacions digitals, que faig servir a l’aula, me n’adono que els utilitzo freqüentment i no em plantejo ara com seria una classe…
L’aplicació que he utilitzat és wevideo, un editor de vídeo, que disposa d’arxius de música propis de diferents estils diferents i temes d’edició, que ens permet personalitzar el nostre audiovisual….
Per al professorat el treball a l’aula amb dispositius mòbils representa un gran repte. Per una banda, implica que l’alumnat ha de portar el seu mòbil i que…