THE WELLERMAN #4CORDES

Els alumnes de 5è versionen la cançó “Soon May The Wellerman Come” coneguda també com a “The Wellerman”. Autor desconegut (Nova Zelanda 1860-1870). Moltes felicitats Pirates de Les Fonts per la feina amb la cançó i els instruments. Gaudiu dels vídeos!

ON ÉS EL VELL CAPITÀ?
OH! WELLERMAN VINE’NS A SALVAR!
DE BALENES I TAURONS
SOM PIRATES DE LES FONTS!!!

ASPIRANTS 5èA FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Els alumnes de 5è han participat en l’elecció de la millor fotografia matemàtica del nivell per participar en el Concurs de Fotografia Matemàtica de Catalunya, dins de la categoria “Cicle Superior”.

Felicitem a tots els participant de 5è, que ens han regalat aquestes grans fotografies i donem les gràcies a tots ells per la seva creativitat i predisposició. Bona feina, nois!

ASPIRANTS 5èC FOTO MATEMÀTICA

ASPIRANTS 5èB FOTO MATEMÀTICA

Cal felicitar al nostre guanyador, en Cian Drummey. Congratulations!!

THE WELLERMAN #4CORDES

L’Equip de mestres del 4Cordes hem enregistrat l’adaptació del tema The Wellerman expressament per a vosaltres. Hem gravat les nostres veus i els instruments amb imatges divertides inspirades en la lletra de la cançó.
Esperem que us agradi el vídeo  i us ajudi a aprendre-la.

Els Pirates de Les Fonts:  Xavier, Carmesina i Marçal.

TOQUEM VIVA LA VIDA (COLDPLAY) #4CORDES

Aquest segon trimestre a les classes de 5è hem continuat treballant les diferents posicions de notes amb pizzicato i tembé hem treballat força la tècnica d’arc. Hem tocat diferents peces de repertori amb els nostres violins i violoncels. El que més ens ha agradat és tema “Viva la Vida” del grup Coldplay, en un nou arranjament amb quatre parts. Fixeu-vos que a la part final hi ha dues veus on els violins i violoncels creuem els acompanyaments i a la coda final acabem tocant tots i totes amb l’arc.

Esperem que us agradin els vídeos que hem gravat per a vosaltres.