THE WELLERMAN #4CORDES

Els alumnes de 5è versionen la cançó “Soon May The Wellerman Come” coneguda també com a “The Wellerman”. Autor desconegut (Nova Zelanda 1860-1870). Moltes felicitats Pirates de Les Fonts per la feina amb la cançó i els instruments. Gaudiu dels vídeos!

ON ÉS EL VELL CAPITÀ?
OH! WELLERMAN VINE’NS A SALVAR!
DE BALENES I TAURONS
SOM PIRATES DE LES FONTS!!!

ASPIRANTS 5èA FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Els alumnes de 5è han participat en l’elecció de la millor fotografia matemàtica del nivell per participar en el Concurs de Fotografia Matemàtica de Catalunya, dins de la categoria “Cicle Superior”.

Felicitem a tots els participant de 5è, que ens han regalat aquestes grans fotografies i donem les gràcies a tots ells per la seva creativitat i predisposició. Bona feina, nois!

ASPIRANTS 5èC FOTO MATEMÀTICA

ASPIRANTS 5èB FOTO MATEMÀTICA

Cal felicitar al nostre guanyador, en Cian Drummey. Congratulations!!

THE WELLERMAN #4CORDES

L’Equip de mestres del 4Cordes hem enregistrat l’adaptació del tema The Wellerman expressament per a vosaltres. Hem gravat les nostres veus i els instruments amb imatges divertides inspirades en la lletra de la cançó.
Esperem que us agradi el vídeo  i us ajudi a aprendre-la.

Els Pirates de Les Fonts:  Xavier, Carmesina i Marçal.

TOQUEM VIVA LA VIDA (COLDPLAY) #4CORDES

Aquest segon trimestre a les classes de 5è hem continuat treballant les diferents posicions de notes amb pizzicato i tembé hem treballat força la tècnica d’arc. Hem tocat diferents peces de repertori amb els nostres violins i violoncels. El que més ens ha agradat és tema “Viva la Vida” del grup Coldplay, en un nou arranjament amb quatre parts. Fixeu-vos que a la part final hi ha dues veus on els violins i violoncels creuem els acompanyaments i a la coda final acabem tocant tots i totes amb l’arc.

Esperem que us agradin els vídeos que hem gravat per a vosaltres.

DILLUNS, 21 DE DESEMBRE DE 2020

ÚLTIM DIA DE CLASSE ABANS DE LES VACANCES DE NADAL:

Avui és un dia especial per a tots nosaltres. Estem a les portes de les vacances de Nadal, tan esperades i desitjades per tots. Tenim una gran sort, poder gaudir amb els nostres d’aquestes festes tan emotives, i encara que no tinguem neu, ens la podem imaginar amb aquestes fotografies.

Avui no farem el tió, potser ja som una mica grans… però celebrarem aquestes vigilies de festes amb l’amic invisible.

Aplicacions per organitzar l'amic invisible

BON NADAL A TOTHOM

BON NADAL! - Idees Magistrals