Festa de Sant Jordi

A l’escola hem celebrat la festa de Sant Jordi realitzant tallers, un concurs literari i fent l’intercanvi de llibres. Ens ho hem passat molt bé, i aquí us deixem un recull d’imatges de tot el dia. Esperem que el gaudiu tant com ho hem fet nosaltres!Imatge de previsualització de YouTube

NO A LA VIOLÈNCIA!

Aquest matí a les 11h, alumnes, mestres i personal laboral ens hem concentrat al pati de l’escola per fer 5 minuts de silenci en senyal de rebuig a tota forma de violència als centres educatius.
Així mateix, volem expressar el nostre condol a la família de la víctima i solidaritzar-nos amb la comunitat educativa del IES Joan Fuster.

ARRIBA LA VELLA QUARESMA I ENTERRAMENT DE LA SARDINA

En acabar-se el Carnaval celebrem l’enterrament de la Sardina i l’arribada de la Vella Quaresma. S’ha acabat la disbauxa, la gresca i la diversió, però en Carnestoltes, ens ha deixat un testament i ens ha promès que tornarà. Gràcies a tots i totes per participar i gaudir intensament de la festa de Carnaval. Fins l’any que vé Carnestoltes!!!

CONCURS DE MÀSCARES 2015

s del
Com ja és tradició els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’Escola hem celebrat per Carnaval un concurs de màscares. Les 5 categories eren: La màscara més elegant, La més divertida, la més elaborada, la més original i la categoria especial d’Escola Verda. No us perdeu el vídeo amb totes les màscares que van entrar a concurs. Cada any ens sorpreneu. Felicitats artistes!!!