CONCERT CANTÀNIA 2015 “AL BELL MIG DE LA TERRA”

El dissabte 9 de maig els alumnes de 5è, conjuntament amb altres escoles, van fer el concert final de Cantània 2015 al Teatre Monumental de Mataró. Aquest any van interpretar una Cantata titulada “Al Bell Mig De La Terra” amb música del compositor Xavier Pagès i text de la Carlota Subirós. A la direcció musical vam comptar amb en Josep Prats i a la direcció escènica amb l’Ignasi Tomàs.

Voldriem agraïr a totes les persones que han fet possible aquest espectacle.  molt especialment als nens i nenes de 5è de la nostra escola ho van fer molt i molt bé. Moltes felicitats a tots i totes,van treballar de valent les cançons i  realment va ser un gran concert. va ser una experiència per a tots molt i molt emocionant! Gaudiu del vídeo!

Les escoles participants Dissabte 09/05/2015:

COR 1 ESCOLA LES FONTS (ARGENTONA)

COR 2 ESCOLA ANXANETA (MATARÓ)

COR 3 ESCOLA JOAN COROMINES (MATARÓ)

COR 4 ESCOLES BALMES I TORRE LLAUDER  (MATARÓ) I ESCOLA CAMÍ DEL  CROS (ARGENTONA)

NO A LA VIOLÈNCIA!

Aquest matí a les 11h, alumnes, mestres i personal laboral ens hem concentrat al pati de l’escola per fer 5 minuts de silenci en senyal de rebuig a tota forma de violència als centres educatius.
Així mateix, volem expressar el nostre condol a la família de la víctima i solidaritzar-nos amb la comunitat educativa del IES Joan Fuster.

ARRIBA LA VELLA QUARESMA I ENTERRAMENT DE LA SARDINA

En acabar-se el Carnaval celebrem l’enterrament de la Sardina i l’arribada de la Vella Quaresma. S’ha acabat la disbauxa, la gresca i la diversió, però en Carnestoltes, ens ha deixat un testament i ens ha promès que tornarà. Gràcies a tots i totes per participar i gaudir intensament de la festa de Carnaval. Fins l’any que vé Carnestoltes!!!