Calendari de preinscripció i matrícula 2017-2018

Presentació de sol·licituds del 23 de març al 4 d’abril
 Publicació de llistes amb el barem provisional  24 d’abril
 Presentació de reclamacions  del 25 al 27d’abril
 Publicació de llistes amb el barem definitiu un cop resoltes les reclamacions  3 de maig
Sorteig del número pel desempat 4 de maig
Publicació de llistes ordenades definitives 8 de maig
 Publicació de les llistes d’admesos  2 de juny
 Matriculació  12 al 16 de juny

de 8 a 13h

DIMECRES DE CENDRA 2017

Com cada anys el Carnaval s’acaba el Dimecres de Cendra. A l’Escola el matí s’ha omplert de barrets, pentinats divertits, cançons, balls i alegria de Carnaval. A la tarda, però, el pobre Rei Carnestoltes seu al banc dels acusats en un judici on acostuma a sortir malparat. A continuació ha arribat la Vella Quaresma i amb ella s’acaba l’alegria i la diversió. Com és tradició entreguem les sardines per ser enterrades amb resignació i llàgrimes pintades a les galtes.

DIA DE CARNAVAL 2017

L’endemà de dijous gras comencen les activitats de Carnaval i arriba a l’escola el Rei Carnestoltes. Una comitiva festiva dels alumnes de 5è han acompanyat a sa Majestat en la lectura del Pregó i en els seus manaments. Resulta que a en Carnestoltes li agrada molt alimentar-se bé i li han explicat que a l’Escola estem treballant l’alimentació saludable… A veure com acaba tot plegat.

Tampoc s’han volgut perdre la festa i la disbauxa els nostres capgrossos Joan i Fontina. En acabar el Pregó hi ha hagut el Gran Ball de Carnestoltes amb música ben alegre.

Al llarg del divendres hi hagut més activitats. Destacar, per exemple, la gala d’entrega de premis del Concurs de Màscares així com la desfilada de disfresses a parvulari.
Enguany a causa de la pluja els principals actes s’han realitzat al gimnàs, però igualment ens ho hem passat genial!
Gaudiu dels vídeos!!!

CONCURS DE MÀSCARES 2017

Enguany celebrem la cinquena edició del concurs de Màscares en que participen els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’Escola. Estem molt i molt contents de l’esforç que heu realitzat. Són realment fantàstiques. Els qui encara no les heu vist, us convidem a que veniu a visitar l’exposició de Màscares exposades al vestíbul de l’escola. No us la perdeu!