AJORNADA LA IX PEDALADA

Donada la previsió de pluja pel proper dissabte 13 d’abril, la Pedalada queda ajornada.

La nova data prevista és el dissabte 2 de juny, tot i que està pendent de confirmar.

IX PEDALADA ESCOLA LES FONTS

Si teniu ganes de passar un matí divertit i emocionant i alhora exercitar una mica el vostre cos, esteu convidats  a participar a la IX Pedalada de l’Escola les Fonts que tindrà lloc el dissabte 14 d’abril a les 10:00h.

Després de les vacances de Setmana Santa rebreu la butlleta d’inscripció.

Us hi esperem!

JORNADA DE PORTES OBERTES

Aquest dissabte al matí hem celebrat la Jornada de Portes Obertes. Han vingut moltes famílies a veure i conèixer la nostra escola.
Hem fet una primera part de rebuda al gimnàs, on hem explicat els trets principals del centre. Després hem visualitzat un vídeo, creat per l’ocasió, i finalment, les famíies han pogut realitzar una ruta guiada per mestres, en petits grups i per itineraris passant per tots els espais i aules tant d’educació infantil com de primària.

Aquest és el vídeo resum de la nostra escola, basat en la veu dels alumnes i amb un recull d’imatges d’ambients i activitats diverses del Parvulari. Gaudiu-lo!

DIA DE LA DONA (AMB #PERSONESIGUALS)

Avui tots els nens i nenes de l’escola Les Fonts han sortit al pati per escoltar el conte “La petita ciutat de la igualtat” de Gibert d’Artze i cantar la cançó Persones Iguals de la campanya Dona la nota. Somiem un món on homes i dones ens respectem i tinguem les mateixes oportunitats. Recordeu: Tant si som nins, nenes, xiquetes, minyons, boixos, dones, noies o al·lots… som PERSONES IGUALS.

JORNADA DE PORTES OBERTES

El dissabte 17 de març de 10:30 a 12:30h tindrà lloc la Jornada de Portes Obertes de l’escola.

El procés de preinscripció dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria  serà del 13 al 24 d’abril.

Díptic JPO 2018

COLÒNIES 4t AL CdA PAU CASALS (EL VENDRELL)

Els alumnes de 4t de l’escola Les Fonts han realitzat una estada al Camp d’Aprenentatge Pau Casals (El Vendrell) els passats dies 21, 22 i 23 de febrer de 2018. Ha realitzat diverses activitats, la majoria relacionades amb la música: Gravació d’un tema en un estudi d’enregistrament, concert de violoncel, activitats diverses sobre les qualitats del so i de luthier (violí i violoncel), visita guiada a la Casa-Museu Vil·la Casals,… A més de  jocs de nit, i convivència a dojo. S’ho han passat genial, han après molt i en definitiva, han gaudit d’una gran experiència!

DIMECRES DE CENDRA I JUDICI 2018

Avui a l’escola Les Fonts, els alumnes de 6è de primària ens han representat el judici al Rei Carnestoltes i el posterior enterrament de la sardina per part de la Vella Quaresma. Aquí teniu el vídeo del Judici i  un recull de fotografies de l’acte en el pati.

PREGÓ DE CARNESTOLTES 2018

Tallers de Carnaval 2018

Els alumnes de 1r, 2n i 3r han realitzat uns tallers de Carnaval molt divertits i variat. I aquí us deixem una petita mostra de les diferents activitats.

I els alumnes de Infantil, també han tingut un dia molt especial. Aprofiteu per gaudir de les fotos.

CONCURS DE MÀSCARES 2018

Comença el Carnaval!!!

Avui els més grans de l’escola (4t,5è i 6è) han celebrat la Cerimònia de premis del Gran Concurs de Màscares 2018. Moltes gràcies a tots els participants i felicitats als guanyadors. Cada any ho feu millor artistes!!!