NOVETATS A L’HORA DEL PATI

A les darreres setmanes de curs els/les alumnes d’Educació Primària hem fet un petit tast d’algunes de les novetats que ens trobarem el curs vinent a les estones de pati. Portarem a terme un Projecte que té com a objectiu principal l’ampliació d’espais i la diversificació d’activitats al temps d’esbarjo. S’habilitarà el pati petit ubicat a la planta baixa on es podrà jugar a jocs tradicionals com ara baletes, xapes, plats xinesos i xanques. D’altra banda, es disposarà d’altre mena de material (cordes, gomes i plantilles de mandales) que els/les nens/es podran agafar en préstec.
Us deixem unes imatges on veureu que l’activitat ha estat un èxit.

ACOMIADEM ELS ALUMNES DE SISÈ

Els alumnes de sisè després de 9 anys abandonen l’escola i per acomiadar-nos d’ells com cal, hem celebrat dos actes. El primer comiat va ser una festa organitzada per les famílies el passat dissabte 14 de juny de 2014 i el segon va ser un acte en el pati amb la resta d’alumnes i mestres de l’escola en el darrer dia de curs divendres 20 de juny de 2014.
No us perdeu els vídeos. Són molt emocionants! Gaudiu-los!!!

* Fotos de Raquel Romero

* Edició de vídeo Gorka Basterra

GIMCANA D’AIGUA A PRIMÀRIA 2014

Arribem a la recta final del curs i com és una tradició els alumnes i mestres de primària ens comencem a acomiadar gaudint d’una gran gimcana d’aigua amb una Xeringada final. Afortunadament el dia va ser fantàstic i va permetre màxima diversió. No us perdeu el vídeo!

L’ESCOLA LES FONTS DÓNA LA NOTA!

El passat divendres 6 de juny de 2014 la nostra escola va participar activament en el projecte DÓNA LA NOTA. Juntament amb més 350 escoles i instituts de tot Catalunya vam reivindicar la importància de l’educació musical per als nostre alumnes.
L’acte es va fer en el nostre espai apadrinat d’Escola Verda, a la Font Picant i va començar a les 10:30h. En primer lloc hi va haver la lectura del Manifest, després es van succeïr diverses actuacions musicals amb representats de diferents membres de la comunitat educativa de l’escola: alumnes, pares, mestres i personal no docent.

Finalment el concert es va acabar cantant tots junts en rotllanes la cançó escrita per a l’ocasió “Mirall de Pau” (Lletra Joan Gibert d’Artze / Música: David Melgar). És difícil explicar l’emoció que vam sentir tots junts enmig de la natura, agafats de les mans en grans rotllanes i entonant aquesta melodia amb aquest desig de que la música ens segueixi acompanyant amb les seves emocions i amb els seus sentiments. Meravellós!