Diada de Sant Jordi

Afficher l'image d'origineA l’Escola, durant la setmana del 18 al 22 d’abril de 2016, hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb un seguit d’activitats. Els més petits de la casa van fer escuts, marcs de fotos, dracs de plastilina, un castell amb titelles, un cavall…
Els més grans han fet diferents tallers per cicles, Jocs Florals i el divendres…els de 3r ens han ofert uns espectacles teatrals. Si voleu veure les fotos… només cal clicar.

Gràcies a tots els que han participat en la magnífica exposició de dracs que encara gaudim a la nostra escola.

FÒRUM ESCOLES VERDES

Quatre alumnes de cicle superior juntament amb la cap d’estudis, van representar a l’escola al Fòrum d’Escoles Verdes que es va realitzar a Calella. Bona experiència per tots!!

VII PEDALADA ESCOLA LES FONTS

El proper dissabte 9 d’abril l’escola organitza la VII Pedalada per tota la comunitat educativa (alumnes, famílies, amics, mestres, personal del centre…).

Us animeu a compartir un matí esportiu amb nosaltres?

Hi haurà tres circuits:

• Babies: es muntaran uns camins pel pati de l’escola per tal que els més petits gaudeixin de tot treballant l’educació vial.
  • Circuit curt: té una distància aproximada de 4km. Sortirem de l’escola, passarem per la plaça nova, anirem a buscar la riera, pujarem fins l’alçada de la fàbrica Grumbe i tornarem a l’escola.
  • Circuit llarg: té una distància aproximada de 6km. El recorregut és el mateix que el curt però afegirem un tram més de riera (baixarem fins l’alçada de l’Institut).

Els pares i mares que vulguin participar a la pedalada i tingueu fills/es que facin el recorregut curt o el llarg seria bo que anéssiu juntament amb ells per tal de tenir-los més controlats.

Quedarem a les 9’30h al pati de l’escola per començar a pedalar al voltant de les 10h i sobre les 11h ja haurem acabat els circuits.

Finalitzada la pedalada, l’AMPA convidarà a esmorzar síndria ben fresqueta a tots els participants.

Hi haurà cobertura policial al llarg del recorregut.

Cal que retorneu la inscripció al vostre tutor/a abans de dijous 12 de Juny.

Necessitem pares i mares voluntaris/es:

• Voluntaris/es pels recorreguts d’exterior de (curt i llarg): ajudaran a controlar el trànsit en les diferents cruïlles del casc urbà.
  • Voluntaris/es per l’esmorzar: ens ajudaran a muntar les taules i a tallar la fruita.

Normativa:

• Heu de portar la bici i el casc obligatòriament.
  • Porteu roba esportiva adequada a l’activitat.
  • Reviseu la bicicleta abans del dia de la pedalada.
  • Porteu un bidó amb aigua per veure al llarg del recorregut.

Animeu-vos que ens ho passarem pipa!!