ÚLTIM DIA DE CURS… COMIATS I EMOCIONS!

L’últim dia de curs sempre és molt emotiu. Especialment perque acomiadem els alumnes de sisè que marxen a l’institut i avegades fins i tot també alguns mestres o personal que canvien d’escola com la nostra directora Gemma Carrau o es jubilen com l’Esperança Castan o l’Isa, la cuinera.
Un parell de vídeos per resumir alguns dels millors moments que van succeir a l’escola Les Fonts el passat 19 de juny de 2015. Desitgem que us agradin!

FEM DANSA 2015 – 2n

Els alumnes de 2n de la nostra escola han participat en el projecte “Fem dansa”. El passat dilluns 8 de juny, van anar a Mataró a fer el tancament ballant juntament amb altres escoles.
L’acte va anar molt bé i va significar la culminació d’un treball realitzat a l’escola al llarg del curs.
Aquí us deixem els vídeos de les danses treballades i un seguit d’imatges de la jornada.
Mireu, mireu quins artistes!

ENS DIVERTIM AL PATI!

Us deixem un recull d’imatges de les diferents activitats que s’han engegat a l’estona d’esbarjo al llarg del curs: jocs al pati tranquil, el sorrall, bibliopati i nous materials a Educació Infantil, material de prèstec a Educació Primària,…
Mireu, mireu no hi ha aborriment!