PROMOCIÓ 2017 (6è)

Recull d’imatges de la promoció d’alumnes de 6è de l’Escola Les Fonts (Argentona. Muntatge: Raúl Molina. Vídeo presentat en el comiat dels alumnes el 10 de juny de 2017. Audio: Bicicletes (Blaumut) enregistrada pels alumnes al CdA Pau Casals (El Vendrell), Pluja de Sons i Mirall de Pau (Lletra: Gibert d’artze / Música: David Melgar).

ELS ALUMNES DE 4t ENREGISTREN UN CD

Els alumnes de 4t de l’escola Les Fonts van enregistrar la cançó No em deixis mai durant l’estada al CdA Pau Casals (El Vendrell). I ara, estrenem el videoclip. No us el perdeu!

La lletra és una adaptació al català que va fer fa uns anys el grup Menaix a Truà del tema Sweet Child O’Mine de Guns n’ Roses amb traducció de Gemma Haro. La música és la original amb algunes petites variacions, està interpretada 1/2 to més agut i hi ha dues pistes de guitarra acústica de 12 cordes adicionals.

Cada alumne té una còpia física del CD amb el seu disseny propi.
A la Web i al Facebook del Camp d’aprenentatge podeu escoltar la versió dels alumnes, una base instrumental i també la versió amb la veu del mestre de música.

Moltes felicitats artistes!!! Sona fantàstic!

VISITA FUNDACIÓ MARESME

Els alumnes del Cicle Inicial de l’Escola Les Fonts han rebut la visita de nois i noies de la Fundació Maresme. Ens han explicat qui són i què fan.Per acabar, ballem conjuntament les coreografies de les diferents cançons de Jo sóc com tu.
Una experiència molt especial i enriquidora! Gràcies per tot!!!

PEDALADA 2017

El passat dissabte 20 de maig va tenir lloc la VIII Pedalada de l’Escola les Fonts. Els participants vam passar un matí entretingut practicant activitat física en família.
Us adjuntem un recull d’imatges i us esperem per la propera edició!

JORNADES ESPORTIVES – 1r

El dimecres 17 de maig els alumnes de 1r van participar a les Jornades Esportives organitzades per les escoles Bernat de Riudemèia, Argentona, Sant Miquel de Cros i Les Fonts, a les instal·lacions esportives municipals. Al llarg del matí van participar en un circuit de diferents jocs i en finalitzar la jornada, van rebre un diploma amb el reconeixement de grans esportistes.

Es van divertir moltíssim, repetirem!