CONCERT DE SANTA CECÍLIA 2016

Aquest 22 de novembre, hem celebrat Santa Cecília, patrona dels músics, amb un concert a l’escola. Enguany el fil conductor de l’espectacle han estat les cançons dedicades a l’alimentació saludable. Musicalment hem pogut escoltar una gran varietat d’instruments: el saxo, la viola, el piano, la guitarra elèctrica, la trompeta, el clarinet, el trombó, xilòfons, metalòfons, carillons i l’acordió diatònic. Un concert molt bonic on vam gaudir petits i grans. Moltíssimes gràcies artistes! Visca la Música!!!

FESTA DE LA CASTANYADA 2016

castanyera-2016

Per fi ha arribat el dia! Amb la tardor celebrem la gran festa de la Castanyada a l’escola. Al matí la  Maria Castanyera baixa de la muntanya a visitar-nos, explicar-nos un munt de coses i  repartir castanyes  a petits i grans. Tampoc s’han volgut perdre la xerinola els nostres estimats capgrossos, Joan i Fontina, amb els seus músics. A la tarda gran ballada de danses tradicionals. Tot ha anat fantàstic. Moltes gràcies a tothom!

FESTA D’ESCOLA 2016

Un any més hem pogut gaudir de la nostra festa d’escola. El temps no ens ha acabat d’acompanyar, però tot i així, hem pogut disfrutar tots plegats d’activitats lúdiques, tallers manipulatius, teatre, correfoc i un bon sopar!!!

Esperem que us agradin les imatges del dia!!

Gràcies a tots per la vostra participació!!

COMIAT ALUMNES DE 6è

Els alumnes més grans de l’escola marxen cap a l’institut!!! Abans, però, tots els companys i mestres els hem volgut fer un bon acomiadament, tal i com es mereixen!!

Bona sort nois i noies… l’èxit a l’institut està assegurat!!

ACABEM EL CURS AMB LA GIMCANA D’AIGUA!

Unes de les activitats estrella de final de curs són les gimcanes d’aigua. Una manera molt refrescant de compartir jocs i passar-s’ho molt bé amb tots els companys i companyes de l’escola. El joc de la bomba, afaitar globus, parlar amb la boca plena, ruixades, xeringades i molts d’altres. Aquest és el vídeo resum de la gimcana de Primaria d’enguany. Gaudiu-lo!