Jornades Esportives alumnes de 1r

Un any més els alumnes de 1r de l’escola han participat en les Jornades Esportives Argentona 2016, unes jornades on els nens i nenes gaudeixen de la pràctica de diferents jocs, juntament amb tots els alumnes de 1r de les escoles d’Argentona.
Aquí teniu una petita mostra!

PROJECTE FEM DANSA (2n)

Els alumnes de segon de l’escola Les Fonts han participat al Projecte Fem Dansa. Es tracta d’una iniciativa per acostar als nens i nenes de les escoles, el món de la dansa amb diferents gèneres i estils. Després de treballar els balls durant bona part del curs, arriba el gran dia, el 12 de maig a les 11h. Ens trobem un grup important d’escoles i ballem conjuntament les danses.

Enguany, com a novetat, s’ha realitzat l’acte a l’aire lliure, a la Plaça de la Muralla de Mataró. La metereologia ens ha respectat i sota un sol esplèndit hem pogut ballar i gaudir d’aquesta gran experiència. Nens i nenes de segon, heu ballat molt bé. Moltes felicitats artistes!!!

CANTÀNIA 2016 BABAUA “LES DESVENTURES DE MIMÍ”

Un any més, els alumnes de 5è de l’escola  Les Fonts han participat al Projecte Cantània.
El projecte Cantània consisteix en la preparació i interpretació d’una cantata. Engloba tant a l’alumnat com al professorat ja que consta de diferents fases d’actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat amb el seu alumnat i concerts finals interpretats per l’alumnat.

Cada curs, l’Auditori de Barcelona, el principal promotor, estrena una nova cantata, per a 9 instrumentistes i cor, signada per prestigiosos músics i lletristes catalans.

Durant tot el curs escolar a l’aula amb l’objectiu d’organitzar un acte per als i les alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col•lectiva en l’acte, es converteixi en una vivència musical important i inoblidable per a tots.

Doncs bé, ja podeu gaudir de l’enregistrament sencer del concert de CANTÀNIA 2016 BABAUA “Les desventures de Mimí” enregistrat al Teatre Monumental de Mataró el dissabte 7 de maig de 2016 a les 12 del migdia. Ha sigut un concert genial, les cançons han sonat d’allò més bé. Després d’assajar intensament el resultat ha estat un magnífic espectacle. Moltes felicitats artistes de 5è, sou fantàstics!!!

Jordi Domènech: Música / Pere Riera: Text

Escoles participants:
Les Fonts (Argentona) COR1
Ma. Mercè Marçal (Mataró) COR2
Antonio Machado (Mataró) COR3
Joan Coromines (Mataró) COR4
J.M. Peramàs (Mataró) COR4

Direcció musical: Pep Prats
Direcció escènica: Marta Gil

DÓNA LA NOTA 2016 – PLUJA DE SONS

Els nens i nenes de 4t van enregistrar la cançó Pluja de Sons durant la seva estada al CdA Pau Casals. Les seves veus juntament amb altres escoles i  instituts les podeu escoltar en la versió oficial de la cançó Pluja de Sons del projecte Dóna la Nota.  També apareixem en els crèdits (veure vídeo minut 5:40). Quina il·lusió!!!

(Música: David Melgar/ Lletra: Gibert d’Artze)
Des del CdA Pau Casals estan duent a terme un projecte on els agradaria que participéssin tots els centres educatius de Catalunya que creguin que la música és un element importantíssim i bàsic per l’educació dels nostres alumnes.

La intenció és explicar novament al món, que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.

Cantarem amb tots els alumnes la cançó “Pluja de Sons” composada per l’ocasió, simultàniament amb la resta d’escoles i instituts de tot Catalunya.
Omplim de música i dansa els patis, aules, carrers, places … el proper dia 9 de juny de 2016 al matí.

Diada de Sant Jordi

Afficher l'image d'origineA l’Escola, durant la setmana del 18 al 22 d’abril de 2016, hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb un seguit d’activitats. Els més petits de la casa van fer escuts, marcs de fotos, dracs de plastilina, un castell amb titelles, un cavall…
Els més grans han fet diferents tallers per cicles, Jocs Florals i el divendres…els de 3r ens han ofert uns espectacles teatrals. Si voleu veure les fotos… només cal clicar.

Gràcies a tots els que han participat en la magnífica exposició de dracs que encara gaudim a la nostra escola.