CONCERT DE NADAL 2016

Després de molta preparació el dia 20 de desembre tots els grups de l’escola van participar en el tradicional concert de Nadal. Es va celebrar en tres torns al llarg del matí a La Sala d’Argentona. Aquí teniu un recull de vídeos totes les actuacions musicals que van realitzar. Felicitats artistes, va sortir tot molt bé!

CONCERT DE SANTA CECÍLIA 2016

Aquest 22 de novembre, hem celebrat Santa Cecília, patrona dels músics, amb un concert a l’escola. Enguany el fil conductor de l’espectacle han estat les cançons dedicades a l’alimentació saludable. Musicalment hem pogut escoltar una gran varietat d’instruments: el saxo, la viola, el piano, la guitarra elèctrica, la trompeta, el clarinet, el trombó, xilòfons, metalòfons, carillons i l’acordió diatònic. Un concert molt bonic on vam gaudir petits i grans. Moltíssimes gràcies artistes! Visca la Música!!!

FESTA DE LA CASTANYADA 2016

castanyera-2016

Per fi ha arribat el dia! Amb la tardor celebrem la gran festa de la Castanyada a l’escola. Al matí la  Maria Castanyera baixa de la muntanya a visitar-nos, explicar-nos un munt de coses i  repartir castanyes  a petits i grans. Tampoc s’han volgut perdre la xerinola els nostres estimats capgrossos, Joan i Fontina, amb els seus músics. A la tarda gran ballada de danses tradicionals. Tot ha anat fantàstic. Moltes gràcies a tothom!

FESTA D’ESCOLA 2016

Un any més hem pogut gaudir de la nostra festa d’escola. El temps no ens ha acabat d’acompanyar, però tot i així, hem pogut disfrutar tots plegats d’activitats lúdiques, tallers manipulatius, teatre, correfoc i un bon sopar!!!

Esperem que us agradin les imatges del dia!!

Gràcies a tots per la vostra participació!!

COMIAT ALUMNES DE 6è

Els alumnes més grans de l’escola marxen cap a l’institut!!! Abans, però, tots els companys i mestres els hem volgut fer un bon acomiadament, tal i com es mereixen!!

Bona sort nois i noies… l’èxit a l’institut està assegurat!!