GRAN FESTA BANDA BUFERA

BBA-GranFesta_traç-page-001

Benvolguts i benvolgudes!

Ja s’acosta la GRAN FESTA DE LA BANDA BUFERA!!!

Teniu una cita el divendres 24 d’octubre a partir de les 17h a l’Escola Argentona.

Aquesta festa va destinada a la recollida de diners per la compra d’instruments del projecte Banda Bufera, on aquest curs els nens i nens de 3r de l’escola Argentona, aprenen a tocar un instrument amb l’objectiu de formar una Banda.

Com que el projecte anirà creixent, en necessitarem molts i molts.

Aquesta festa començarà a les 17:00 amb una cercavila desde la Plaça Nova fins a l’escola Argentona, on disfrutarem de les actuacions de:

-Si sona, sona (animació infantil) 17:45h
-Dela Flower (circ, màstil) 18.45 h
-Joana de Diego (música d’autor) 19:00h
-Els banyetes+MamaTum (colla Diables d’Argentona) 20:00h
-13 de Copes (Rock) 20:15h
-Verónica Petrov (circ i teles) 21:15h
-Diables d’Argentona (foc i diversió) 21:45h
-Hotel Cochambre (ballaruques i versions) 22:00h
-Laietans (música tradicional) 23:30h
- La Banda del Coche Rojo (ballaruques i versions) 00:15h

Tot amanit amb una botifarrada per sopar, organitzat pel Grup de Muntanya d’Argentona.

Si vols més informaciÓ només has d’entrar en aquest enllaç de facebook:

Entrada 5€
Entrada + botifarra 8€
Menors de 12 anys gratuït

Com pots comprar les entrades?
- Per ATRAPALO: http://www.atrapalo.com/
- A l’escola LES FONTS els propers dilluns 20, dimarts 21 i dimecres 22 d’octubre en horari de secretaria de 9h a 13h i de 15h a 17h
- En el mateix concert

Vols col·laborar com a voluntari amb la festa?
Doncs clica el formulari i estarem molt agraïts! (Si vols fer més d’una cosa, omple el qüestionari més vegades)

Moltes gràcies!
Banda Bufera

ÈXIT DE LA III FESTA DE LES ESCOLES VERDES

fontina i capgros joan ok2
El passat dissabte es va celebrar la III Festa de les Escoles Verdes d’Argentona i l’acte va ser de nou un gran èxit de participació i de celebració on plegats treballem per una societat més equilibrada, sostenible i solidària.
La feina continua i cada cop serà més visible.
Volem agrair la participació dels que van col·laborar, per part de la nostra escola, en la festa i que aquesta fos més festiva i agraïda: els grallers i gralleres, els alumnes de 6è que van portar els capgrossos, les mares que van ajudar a fer el joc de cucanya i felicitar per la parada que els de 6è junt amb les seves famílies van preparar per la festa.

Ens retrobem per la propera!

Comissió Festa Escoles Verdes (Escola i AMPA)

NOVETATS A L’HORA DEL PATI

A les darreres setmanes de curs els/les alumnes d’Educació Primària hem fet un petit tast d’algunes de les novetats que ens trobarem el curs vinent a les estones de pati. Portarem a terme un Projecte que té com a objectiu principal l’ampliació d’espais i la diversificació d’activitats al temps d’esbarjo. S’habilitarà el pati petit ubicat a la planta baixa on es podrà jugar a jocs tradicionals com ara baletes, xapes, plats xinesos i xanques. D’altra banda, es disposarà d’altre mena de material (cordes, gomes i plantilles de mandales) que els/les nens/es podran agafar en préstec.
Us deixem unes imatges on veureu que l’activitat ha estat un èxit.

ACOMIADEM ELS ALUMNES DE SISÈ

Els alumnes de sisè després de 9 anys abandonen l’escola i per acomiadar-nos d’ells com cal, hem celebrat dos actes. El primer comiat va ser una festa organitzada per les famílies el passat dissabte 14 de juny de 2014 i el segon va ser un acte en el pati amb la resta d’alumnes i mestres de l’escola en el darrer dia de curs divendres 20 de juny de 2014.
No us perdeu els vídeos. Són molt emocionants! Gaudiu-los!!!

* Fotos de Raquel Romero

* Edició de vídeo Gorka Basterra

GIMCANA D’AIGUA A PRIMÀRIA 2014

Arribem a la recta final del curs i com és una tradició els alumnes i mestres de primària ens comencem a acomiadar gaudint d’una gran gimcana d’aigua amb una Xeringada final. Afortunadament el dia va ser fantàstic i va permetre màxima diversió. No us perdeu el vídeo!