PROJECTES D’AULA 2014-2015

Aquest curs 2014-2015 els diferents grups classe de l’escola tenen noms de músics, intèrprets, compositors i compositores. Durant el primer trimestre hem començat a fer recerca d’informació i a treballar en els diferents projectes. D’aquests músics que hem triat, n’hi ha de diferents estils i èpoques: Música Antiga, Barroc, Classicissme, Romanticisme, Segle XX, Clàssica, Jazz, folk, Pop, etc. Alguns compositors o compositores són molt coneguts i d’altres autèntics desconeguts en la història de la música. N’hi ha de catalans, europeus i d’arreu del món. Us convidem a fer un passeig virtual per l’escola i descobrir quins són.

ELS ALUMNES DE 4t ENREGISTREN LA CANÇÓ BICICLETES DEL GRUP BLAUMUT

Els dies 28,29 i 30 d’octubre de 2014, els alumnes de 4t de l’escola Les Fonts van fer una estada de tres dies al Camp d’Aprenentatge Pau Casals (El Vendrell. Una de les activitats musicals que van realitzar va ser l’enregistrament d’una cançó a l’estudi de gravació.
Els anys anteriors havíem gravat temes tant diferents com Obre els Ulls (Pel disc de la Marató de TV3), Three Little Birds de Bob Marley, La Vall d’Artigues del grup Gossos i aquest any ens vam atrevir amb una cançó titulada Bicicletes del grup Blaumut.

Podeu escoltar i descarregar la cançó a la web del CdA Pau Casals. Si us agrada
cerca l’enllaç i clica M’agrada. Ah! També la podeu compartir.

Cal dir que ens vam posar en contacte amb el grup i amb la discogràfica (PiCap) i ens han cedit desinteressadament la Base instrumental original per a poder gravar les nostres veus al damunt. Tot un detall per la seva part. Moltes gràcies Blaumut i PiCap!!!!

Més vídeos de l’estada:

GRAN FESTA BANDA BUFERA

BBA-GranFesta_traç-page-001

Benvolguts i benvolgudes!

Ja s’acosta la GRAN FESTA DE LA BANDA BUFERA!!!

Teniu una cita el divendres 24 d’octubre a partir de les 17h a l’Escola Argentona.

Aquesta festa va destinada a la recollida de diners per la compra d’instruments del projecte Banda Bufera, on aquest curs els nens i nens de 3r de l’escola Argentona, aprenen a tocar un instrument amb l’objectiu de formar una Banda.

Com que el projecte anirà creixent, en necessitarem molts i molts.

Aquesta festa començarà a les 17:00 amb una cercavila desde la Plaça Nova fins a l’escola Argentona, on disfrutarem de les actuacions de:

-Si sona, sona (animació infantil) 17:45h
-Dela Flower (circ, màstil) 18.45 h
-Joana de Diego (música d’autor) 19:00h
-Els banyetes+MamaTum (colla Diables d’Argentona) 20:00h
-13 de Copes (Rock) 20:15h
-Verónica Petrov (circ i teles) 21:15h
-Diables d’Argentona (foc i diversió) 21:45h
-Hotel Cochambre (ballaruques i versions) 22:00h
-Laietans (música tradicional) 23:30h
- La Banda del Coche Rojo (ballaruques i versions) 00:15h

Tot amanit amb una botifarrada per sopar, organitzat pel Grup de Muntanya d’Argentona.

Si vols més informaciÓ només has d’entrar en aquest enllaç de facebook:

Entrada 5€
Entrada + botifarra 8€
Menors de 12 anys gratuït

Com pots comprar les entrades?
- Per ATRAPALO: http://www.atrapalo.com/
- A l’escola LES FONTS els propers dilluns 20, dimarts 21 i dimecres 22 d’octubre en horari de secretaria de 9h a 13h i de 15h a 17h
- En el mateix concert

Vols col·laborar com a voluntari amb la festa?
Doncs clica el formulari i estarem molt agraïts! (Si vols fer més d’una cosa, omple el qüestionari més vegades)

Moltes gràcies!
Banda Bufera

ÈXIT DE LA III FESTA DE LES ESCOLES VERDES

fontina i capgros joan ok2
El passat dissabte es va celebrar la III Festa de les Escoles Verdes d’Argentona i l’acte va ser de nou un gran èxit de participació i de celebració on plegats treballem per una societat més equilibrada, sostenible i solidària.
La feina continua i cada cop serà més visible.
Volem agrair la participació dels que van col·laborar, per part de la nostra escola, en la festa i que aquesta fos més festiva i agraïda: els grallers i gralleres, els alumnes de 6è que van portar els capgrossos, les mares que van ajudar a fer el joc de cucanya i felicitar per la parada que els de 6è junt amb les seves famílies van preparar per la festa.

Ens retrobem per la propera!

Comissió Festa Escoles Verdes (Escola i AMPA)