FESTA CARNESTOLTES 2016

Aquest divendres 5 de febrer ha arribat a l’escola Sa Magestat Carnestoltes. Com és habitual els alumnes de 5è de primària han acompanyat en comitiva el nou Carnestoltes i han fet el Pregó. També ens han acompanyat els capgrossos de l’escola i entre tots hem fet una gran festa de disbauxa i diversió.

No han faltat els rodolins dedicats als mestres, ritmes de batucada, la música alegre per ballar i tampoc els Manaments que haurem de complir. Preneu nota:
Dilluns 8: Festa!
Dimarts 9 : Anirem a l’Escola amb Pijama
Dimecres 10 matí: Amb un Bigoti
Dimecres 10 tarda: De dol per enterrar la sardina.

Una altre activitat important de les Festes de de Carnestoltes a l’escola, és el Concurs de Màscares que realitzem amb els alumnes de 4t, 5è i 6è. El concurs distingeix 4 categories:
La Màscara més Elaborada, la més Divertida, la més Original i la d’Escola Verda. Gaudiu del vídeo amb les fotos de tots els participants i la selecció dels guanyadors i guanyadores. Són fantàstiques, cada any el nivell va augmentant. Felicitats artistes!!!

SORTIDA DE DIJOUS GRAS

El matí de dijous Gras o Llarder hem fet la tradicional sortida a esmorzar la truita. Aquest any ens hem agrupat en tres grups: Parvulari, 1r,2n i 3r i les classes de 4t, 5è i 6è. Ens ho hem passat d’allò més bé. Gaudiu de les imatges!

*Les fotografies les han realitzat els propis alumnes. Bona feina artistes!

DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

Recull de fotos de les activitats i de l’acte central del DENIP, el Dia Escolar de la No- violència I la Pau. Al llarg de la setmana passada a les aules vam treballar diferents activitats relacionades amb aquest tema i el divendres 29 de gener, després del pati,  ens vam aplegar tots els alumnes de l’escola per fer la Lectura del Manifest i cantar conjuntament el “Swing de la Pau”. Gaudiu dels vídeos!

SEMPRE COM NADAL (MESTRES)

SEMPRE COM NADAL

Cau la neu sobre la freda nit / I queden les petjades
Per carrers i per places, perque
Cau el fred glaçat aquest matí /I ha canviat el paisatge
sembla com un miratge

És Nadal des que estàs amb mi / Un regal encara per obrir

LES BOMBETES DE COLORS / FAN DIBUIXOS EN LA NIT
TORNO A SENTIR-ME PETIT / M’ENVAEIXEN ELS RECORDS

JO VOLDRIA IMAGINAR / QUE MAI MÉS RES SERÀ IGUAL
VULL CRIDAR FORT PER LA PAU / FEM QUE SIGUI SEMPRE COM NADAL

Cau del cel el que vas desitjar / Sovint es fa possible
Desitjar l’impossible, perque

Cau la neu sobre la freda nit / I queden les petjades
Per carrers i per places

CONCERT DE SANTA CECÍLIA 2015

Ovidi Montllor i Mengual (1942-1995)

HOMENATGE A OVIDI MONTLLOR

El divendres 20 de novembre vam celebrar Santa Cecília a l’escola. Els protagonistes van ser els alumnes del Cicle Superior que van interpretar cançons del poeta, cantant i actor Ovidi Montllor com homenatge en el 20è aniversari de la seva mort. El repertori va ser: Cançó de les Balances, El Desesperat, La Fera Ferotge i Als Companys. Moltes gràcies a tots i totes que ho vau fer possible. Visca la Música i Visca L’Ovidi Montllor!

D’altra banda, també vam poder gaudir de diverses interpretacions musicals que ens van oferir alguns alumnes de l’escola amb el piano, la bateria i la guitarra acústica. Moltes felicitats artistes!

PEDRETES AMB MISSATGES POSITIUS

En el vestíbul de l’escola hem penjat una sèrie de quadres ben curiosos. Es tracta d’una dinàmica d’inici de curs en que tots els grups-classe de l’escola tenen la seva pròpia composició. Cada quadre s’ha creat amb pedretes, on hi ha escrits missatges, qualitats i desitjos positius dedicats a cada un dels alumnes. Gràcies a tots i totes per col·laborar. Ha quedat molt bonic!