El passat 1 de febrer al matí, la Núria amb una petita representació dels nostres alumnes, va anar a l’ Institut a presentar la nostra oferta per a desenvolupar el projecte d’aprenentatge i servei als alumnes de 3r ESO, proposat pel Departament d’ Ensenyament.
Ens agradaria que aquests joves poguessin participar i ajudar en els tallers que fem en el centre els dimarts, dimecres i dijous a les tardes de 3 a 4;30.
Els vam explicar que els tallers són una manera de treballar els continguts del currículum d’una forma diferent, que a l’hora de tallers es barregen els alumnes de diferents nivells.
Els dimarts fem tallers els mitjans que són nens i nenes de 7,8 i 9 anys (2n, 3r i 4t) com l’Adriel i la Laia, els dimecres fem tallers els petits que són nens i nenes de 3,4,5 i 6 anys (P3, P4, P5 i 1r ) com el Quim i la Maria i els dijous fem tallers els grans que són els nens i nenes de 10,11,12 Anys (5è i 6è ) com el Martin i la Maria.
També podeu veure les fotos aquí https://goo.gl/photos/n5H7xV2YLPh7vgzV6
Es presentaren els diferents tipus de tallers i que voldríem que els nois i noies s’apuntessin als tallers que més els cridin l’atenció pels continguts que es treballen, que més els agradin o estiguin més capacitats.
Pels alumnes que els agrada la natura, les plantes, la botànica tenim el taller d’hort.
Pels que els agrada la física i la química, podeu venir a fer experiments.
Els que dominen la llengua anglesa i volen practicar una mica que s’apuntin a col·laborar en els tallers de Let’s sing, cooking…
Pels que els agrada llegir, poden venir a acompanyar-nos a la biblioteca i llegir contes als nostres alumnes.
Els que els agrada parlar, tenim el taller de ràdio
Pels que dominen les Tecnologies, podeu venir a ajudar en el taller d’ informàtica.
I pels més esportius teniu la possibilitat de participar en els tallers d’esports alternatius, jocs d’arreu del món…
Els nens i nenes de l’ Escola Nova, tan petits i eixerits, varen animar als joves a venir a l’ Escola a aprendre amb nosaltres.
El passat 22 de febrer ja vam començar a participar tres alumnes del SES en els tallers de Cicle Superior.

