Mostra Educativa 2021: L’ESCOLA A BOCINS

Benvolgudes famílies,

En aquest curs tant especial, volem continuat compartint amb totes i tots vosaltres LA MOSTRA EDUCATIVA. Per això l’hem preparat amb molta il·lusió però en un format diferent degut a la situació de la pandèmia. Enguany serà una trobada virtual, on podreu veure L’ESCOLA A BOCINS i gaudir d’un recull de propostes que els vostres fills i filles han realitzat durant aquest any. A la pàgina web, dins l’apartat de famílies, hi trobareu un planell de l’escola. Clicant a cada aula podreu accedir a cada un dels vídeos. Us animem a veure’ls tots, ja que són diferents. També hi podeu accedir a través d’aquest enllaç:

ESCOLA A BOCINS

SORTIDA DE PROJECTE!

Hola famílies!

Com tots sabeu les bomberes i els bombers estem fent el projecte dels dinosaures i el dijous vam  fer la sortida al museu institut paleontològic de Sabadell

Com ja havíem treballat a la classe els dinosaures es van extingir fa molts anys per la caiguda d’un meteorit, o per ‘erupció d’un volcà.  Gràcies als fòssils que van quedar sota la sorra podem fer-nos una idea de com eren aquests dinosaures.

A l’entrada del museu hi ha una rèplica d’una excavació amb fòssils d’ous de dinosaure.

Hem fet un taller i hem vist diferents fòssils, els hem pogut tocar i fer hipòtesi d’a quina part del cos pertanyien. No tots eren de dinosaures i  hem hagut de distingir quins eren de dinosaures i quins eren d’altres animals.

Hem pogut veure un triceratops que és molt gran, fa 9 metres i té 3 banyes al cap per poder defensar-se i per poder tallar les herbes del terra per menjar, i també hem conegut un que no havíem vist abans, el titanosaure que tot i ser un de 4 anys era gegant i tenia un coll ben llarg per arribar a les fulles dels arbres, era hervíbor.

Hem dinat a Can Gambús. Ens ha fet un dia expectacular. A continuació teniu les fots de la sortida.

Cliqueu a sobre de la imatge per veure les fotos.

Representació de l’obra de Sant Jordi!

Avui hem celebrat Sant Jordi.

Al matí cada nen/a ha portat un conte de casa seva. Hem fet una paradeta a la classe i hem mirat tots els contes. Ha sigut molt bonic veure com tots compartien els seus contes i els explicaven als seus companys. Ho podeu veure a l’article de paradeta de contes.

Després a la classe hem donat els premis del concurs de dibuix dels Jocs Florals. Tots han fet uns dibuixos molt macos, però només podia guanyar un.  Ho han entès molt bé!

A la tarda hem vist  al pati una representació de la llegenda de Sant Jordi feta per mestres de l’escola.

Cliqueu a sobre de la imatge per veure les fotos de la representació!