El passat mes de novembre els nens i nenes de P4A hem fet una visita al Museu Cau del Cargol situat a Vilassar de Dalt.
Aquesta nova sortida ens ha permès descobrir centenars de conquilles diferents, nous coneixements, així com constatar d’altres sobre els animalons en els que estem treballant: els Cargols!!
Només arribar vam compartir l’estona d’esmorzar com cada dia però en un espai ben diferent.
Tot seguit, ens vam dirigir per un caminet fins a arribar al Museu. Allà La Paula ens va explicar, mostrar, ensenyar un munt de coses sobre aquests animals tan propers a nosaltres!!!
Per acabar, tot fent un passeig ens vam apropar fins el Parc de Can Rafart on vam poder gaudir d’una estona de joc lliure: pujant, baixant, buscant equilibris, amagatalls, trepant… per les diferents propostes que ens oferia el parc.
Quin dia més fantàstic! Primer al museu i després al parc a dinar.
He vist closques de cargols realment enormes, la Ivet ja m’ho havia explicat però m’imaginava que ho fossin tant!! Gràcies una vegada més per la teva feina Patricia!