Les tertúlies literàries de 5è

A les tertúlies literàries escollim un llibre, el llegim, i després el compartim un dilluns de cada mes i mig. Després ens reunim amb alguns pares o mares i nens de 5é, que també s’han llegit el mateix llibre que nosaltres, i fem les tertúlies a l’escola.

En aquestes tertúlies compartim si ens ha agradat el llibre, quan hem trigat en llegir-lo, si ens ha sorprès o no, quines escenes i personatges ens han impactat més i com ens hem identificat amb la història.

Els dos llibres que us recomanem per la propera tertulià son: «Hi ha un nen al lavabo de les nenes» i «Això es un secret que només se jo». Els recomanem perquè ens han agradat molt i pensem que son molt bons llibres.

També animem als pares i mares a que vinguin a les tertúlies, perquè es molt divertit i segur que us ho passareu d’allò mes bé.

Carlota i Lorena

Turó de l’Home