Taller d’Esmorzars Saludables

El passat 27 de Febrer es va portar a terme al menjador de la nostra escola el 1er Taller d’Esmorzars Saludables. Aquesta activitat proposada per la Comissió de Menjador de l’escola, va comptar amb la participació activa de Doble Via amb la presència del seu dietista, Gabor Smit (val a dir que aquest taller ha vingut a completar la proposta de cursos/tallers que des de la Comissió de Menjador vam iniciar, si bé recordareu, amb el 1er Taller de Berenars Saludables del passat Maig de 2019).

Aquest taller tenia un nombre limitat de places per assistir-hi, llistat que es va completar ràpidament els primers dies. Els assistents al taller van poder gaudir de 4 propostes molt complertes, nutritives i innovadores, amb l’objectiu de crear un punt de reflexió i inflexió en relació a altres rutines d’esmorzars que es porten a terme en el nostre dia a dia i que sempre poden ser millorades.

Us desglossem les receptes treballades al curs tot clicant als enllaços, amb algunes fotografies de l’acte:

1.CREPE DE BLAT SARRAÍ / TAMBÉ AMB FARINA D’ARRÒS AMB… (cliqueu ENLLAÇ)

2.PORRIDGE DE FLOCS D’AVENA (cliqueu enllaç 1 i cliqueu enllaç 2)

3.PÚDING DE CHIA AMB….(cliqueu enllaç 1 i cliqueu enllaç 2)

4.KÈFIR AMB FRUITA I TOPPINGS (cliqueu enllaç)

Desitgem que les propostes us hagin agradat!!! I us esperem en propers cursos i/o xerrades que es portin a terme!!

Salut i bons aliments!!

Menús Març 2020

Bon mes de Març, famílies!!

Per a les famílies que feu ús del Menjador esporàdicament, a continuació, compartim els menús del mes de Març d’enguany. Les famílies que estigueu inscrites al portal Menja sa els teniu disponibles accedint-hi amb el vostre usuari i contrasenya.

Us adjuntem i us mostrem el Menú Basal d’aquest mes de Març de 2020 (cliqueu l’enllaç):

A la imatge podeu veure el Menú basal (el menú per als infants que no tenen cap especificitat). Per veure la resta, ho podeu fer accedint als enllaços: vegetariàsense proteïna de llet de vacasense porcsense ou i sense peixsense gluten,sense fruits secssense ou.

Recordeu que, si els vostres fills es queden al Menjador de forma esporàdica i tenen alguna al·lèrgia alimentària, us recomanem que ho deixeu escrit al tíquet que li entregueu a la Mireia.

Ànims famílies, que ja s’acosta la primavera!!!

Xerrada: Dieta Vegetariana i Vegana

El passat 30 de Gener, el dietista de Doble Via Gabor Smit, va fer una xerrada sobre els aspectes que hem de tenir en compte si decidim portar a terme una dieta vegana o vegetariana a casa. En aquesta xerrada es van repassar els diferents tipus de dietes, per centrar-nos després en les dietes que donen més importància a la proteïna vegetal: la vegetariana i la vegana. A banda d’analitzar les funcions de les proteïnes i fer una comparativa entre les proteïnes d’origen animal i vegetal, també es van donar idees de combinacions d’aliments d’origen vegetal per tal d’obtenir el màxim de proteïnes completes per al nostre organisme.

Per a més informació, us passem el següent document de la xerrada (cliqueu aquí).

Salutacions i bons aliments!!

MENÚ DE FEBRER

A la imatge podeu veure el Menú basal (el menú per als infants que no tenen cap especificitat). Per veure la resta, ho podeu fer accedint als enllaços: vegetariàsense proteïna de llet de vacasense porcsense ou peix i llentiessense gluten,sense fruits secssense ou.

Bon mes de Febrer i bona Candelera!!

Menús Gener 2020

Bona tornada famílies!!

Per a les famílies que feu ús del Menjador esporàdicament, a continuació, compartim els menús del mes de Gener de 2020. Les famílies que estigueu inscrites al portal Menja sa els teniu disponibles accedint-hi amb el vostre usuari i contrasenya.

Us adjuntem i us mostrem el Menú Basal d’aquest mes de Gener de 2020 (cliqueu l’enllaç):

Els millors desitjos per aquest nou any que tot just ha acabat de començar!!

Bon 2020 i bons aliments!!

Projecte d’elecció de menús amb els alumnes de 6è

Hola,

Aquest any per demanda dels infants en poder participar i decidir l’elaboració dels menús del menjador, s’ha establert un projecte per assessorar els infants en la confecció del menú.  Aquesta iniciativa ha comptat amb la interacció de Menjasa i l’Esguard (Cooperativa que elabora menús i monitoratge).

Aquest primer cop han estat els alumnes de 6è els promotors de l’elecció del menú… i sabeu quin menú han escollit???

Cliqueu aquest enllaç i ho descobrireu!!!

Apa, salut i molt bons aliments!!!

Menús de Desembre (fum, fum, fum)

Bon inici de Desembre!!

Per a les famílies que feu ús del Menjador esporàdicament, a continuació, compartim els menús del mes de Desembre de 2019. Les famílies que estigueu inscrites al portal Menja sa els teniu disponibles accedint-hi amb el vostre usuari i contrasenya.

Us adjuntem i us mostrem el Menú Basal d’aquest mes de Desembre de 2019 (cliqueu l’enllaç):

Els millors desitjos per aquest final d’Any, Famílies!!!