INFORMACIONS VÀRIES

• Els alumnes de 6è fan les competències bàsiques els dies 4 i 5 de Maig.
  • Els alumnes de 3r estan duent a terme les proves d’avaluació internes proposades pel Departament.
  • Els alumnes de 2n finalment podran realitzar l’excursió a l’estació de Martorell els dies 9 i 18 de Maig.
  • Marxen de colònies aquest mes els alumnes de p5 ( Can Miqueló) i 2n a (Calafell).
  • Els alumnes de P4 van de sortida a la platja de Vilanova el 12 de Maig i la Geltrú i els de P3 a la granja de les Pedreres el 26 de Maig.
  • 1r fan la sortida a les coves del Toll el 24 de Maig.
  • 5è visita aquest mes el Parc de trànsit ( 18 de Maig)i fan el recorregut urbà per conèixer les escultures de Manresa.
  • Els dies 17, 30 i 31 de Maig es fan sessions d’animació a la lectura amb les visites de l’ Eulàlia Canal ( autora del llibre de lectura de 4t i 5è) i l’editorial Bayard ( autors de les revistes infantils i juvenils Cucafera i tiro-liro).
  • Els alumnes de 6è estrenen la Cantània  el 26 Maig al teatre Kursaal a les 9 del vespre.
  • El projecte TÀNDEM està finalitzant aquest curs amb la creació d’un hort i  pintant un mural a les parets de fora de l’escola.