Hello Everyone!

Today, we officially begin our English blog and we already have a lot to share with you!

– This week our 6th level students are going to participate in an English Scavenger Hunt. Last month, the 5th level students had their own and enjoyed it very much! Here we will post some photos. This will be our last English Class activity to celebrate the Easter holiday.

– Next month, April 21st to the 25th, the Comenius team will come to visit us here in Vilanova! Our group consists of schools in Denmark, Norway, and Poland. We’ll have about 25 guests at L’Arjau! All of the visitors are looking forward to their visit in both in Vilanova and L’Arjau. We have a lot of work ahead of us in regards to our Comenius project, but we’ll also be sure to enjoy the beach (especially if the weather improves) and eat paella!

Avui comencem de manera oficial el nostre blog d’anglès i tenim moltes coses per compartir amb vosaltres!

– Aquesta setmana els alumnes de sisè participaran en una gimkhana en anglès. El més passat ja van fer aquesta activitat els alumnes de cinquè i s’ho van passar d’allò més bé! Properament penjarem algunes fotos perquè veieu com ha anat. Aquesta serà la darrera activitat d’anglès  a cicle superior abans de començar les vacances de Setmana Santa.

-El proper mes, del 21 al 25 d’abril, l’equip del projecte Comenius vindrà a visitar-nos aquí a Vilanova! El grup està format per escoles de Dinamarca, Noruega i Polònia. Ens arriben uns 25 convidats a l’Arjau! tots ells estan esperant la visita amb candeletes amb ganes de conèixer la nostra escola i Vilanova. Ens espera molta feina en relació al Projecte Comenius però també estem segurs que hi haurà temps per disfrutar de la platja ( sobretot si el temps millora) i menjar una paella.

One thought on “Hello Everyone!

1. Alhajie