COMENIUS TRAVEL: last day in Gönen

Dijous 15 de maig

Ens hem trobat de bon matí al pati de l’escola. El Martí i el Pau jugaven a pilota amb altres nens, l’Isaac, la Judit i la Sheeza estaven a les taules del petit bar que tenen al pati, la Neus i la Laura han vingut corrents a explicar-nos com els havia anat la nit. Parlàvem tots i explicàvem curiositats com ; sabeu que els gossos entren al pati de l’escola? Els nens ja ni se’ls miren perquè no és una novetat per ells.
La primera activitat era d’art tradicional turc. Nosaltres hem estat com sempre els més interessats i participatius. Ha començat la Ma Teresa fent un estampat amb gran habilitat i després de dos en dos hem anat fent les nostres creacions. No sabria dir quina era la millor.

image
Després tocava seguir el protocol Turc que és molt diferent de casa nostra, allà el governador, el delegat d’ensenyament i l’alcalde ens han volgut conèixer i ens han fet una recepció.
Ha acabat el dia fent la inauguració de l’exposició COMENIUS que havien preparat a l’ajuntament. Ha estat emocionant veure fotos de totes les activitats fetes. Veure fotos del primer viatge que vam fer la Marta i jo, en el que escrivíem i sommiaven en possibles activitats i després veure les fotos que mostraven que el somni s’havia convertit en realitat ha estat per a mi emocionant.

image
I arribada la nit com ja us podeu imaginar, la festa final! Ha estat molt animada i divertida. Ens hem fet un tip de fer-nos fotos, de riure, parlar anglès, de comunicar-nos amb gestos ….i moltes coses més que ja us explicarem.

Montse Martín

Un comentari a “COMENIUS TRAVEL: last day in Gönen

1. Què guai! Quina enveja! Ja tinc ganes que arribi el dilluns perquè em pugueu explicar moltes coses, segur que la Sheeza, l’Isaac, la Laura, la Judit, la Neus, el Martí i el Pau tenen moltes curiositats a explicar a la classe!

Acabeu de gaudir molt el viatge, ara a Istanbul.

Una abraçada!!!!!
    Silvia