COMENIUS TRAVEL

Dimarts 13 de maig

Avui ens hem llevat amb una mica de son, però tot i això l’escola ens esperava!

Ens han ensenyat l’escola i després hem fet el recital de poemes. A la tarda hem fet per grups activitats de descoberta de Gönen

Dilluns 12 de maig

El primer dia ha estat un llarg viatge, tal i com teníem previst. A les 11 ja estàvem tots a l’aeroport nerviosos i amb ganes de començar l’aventura! imageVam facturar les maletes i vam dinar mentres esperàvem s’obrís la porta d’embarcament.

La primera sorpresa no es va deixar esperar, ens avisaven que l’avió sortia amb mig hora de retard.

El vol ha estat animat, teníem un grup d’alumnes de Santpedor que també feien viatge Comenius! Cantaven tant que els han cridat l’atenció.

imageEl viatge ha durat tres hores i mitjà. L’Issac i el Martí jugaven a cartes, la Judith llegia, la Laura, la Neus i el Pau parlaven amb les noies de Santpedor, la Sheeza escoltava música. Animats hem arribat a Estambul on ens esperàva el grup italià. Només sortir de l’aeroport un parell d’ocells ens donaven la benvinguda! A la samarreta de la Judith i a la de la Montse ens han caigut dues cagades! Tothom ha rigut i ens han pronosticat molt bona fortuna per aquest viatge! Però la veritat és que el grup de frança arribava amb retard i els hem hagut d’esperar ben bé fins les deu de la nit. Així que l’aventura del viatge s’ha allargat fins la matinada!
Hem arribat a Gönen a dos quarts de tres!

.

3 comentaris a “COMENIUS TRAVEL

1. Ei, guapíssimes i guapíssims! Veig que ja heu arribat i us heu trobat amb tothom! Fantàstic! Que us vagi molt bé tot. Esperem que ens ho aneu explicant cada dia. Des d’aquí seguim el vostre viatge. Aprofiteu totes les oportunitats que trobeu, que és una experiència especial! Petonets x tothom.

2. Ja veiem que us ho esteu passant d’allò més bé!
    Aquí us seguim cada dia!
    Petonets a tothom!
    Paulino i Eva

3. Hola! Som els vostres companys i companyes de la classe, us trobem molt a faltar però veiem que us ho passeu molt bé. Quins nens d’Itàlia hi ha? I dels altres països?

Nosaltres aquí hem estat fent activitats del codi QR. També hem començat a preparar el ball. Avui tenim una nova mascota a la classe!

Esperem que no tingueu més cagades d’ocell! I que continueu passant-ho molt bé!