2011/11 Regalets Nadal

Benvolguts,

Des de l’AMPA, igual que l’any passat, estem organitzant la realització de calendaris i nadales per tal que pugueu felicitar el Nadal amb la imatge dels vosters fills/es. A l’entrada de la llar d’infants o en aquest bloc, hi trobareu els diferents models a escollir. També hi podeu fer sortir el germà o germana de l’alumne, encara que ja no estigui a la llar d’infants. Les fotografies es faran únicament el dia 22 de novembre a partir de les 3 de la tarda, i a partir de les 5 de la tarda (pels nens que tenen germans).

Si esteu interessats en adquirir aquests productes, ens heu de retornar omplert el full que us han donat a la llar abans del dia 11 de novembre. Un cop entregat, ens posarem en contacte amb vosaltres per indicar-vos el número de compte on caldrà fer l’ingrés de l’import total. L’ingrés s’haurà d’efectuar com a màxim el dia 18 de novembre, només així es podrà fer la foto el vostre fill/a per les nadales o calendaris en qüestió. Una vegada entregat aquest full de comanda no s’acceptaran canvis.

Si teniu qualsevol dubte, ens el podeu fer arribar a: ampalamiraculosa@gmail.com

Models