Aquí teniu l’espai de l’AMPA de la llar!!!

En aquest apartat us farem arribar tota la informació relacionada amb l’Associació de Mares i Pares dels Alumnes. I si teniu qualsevol dubte, idea…o simplement voleu contactar amb nosaltres, ho podeu fer enviant un correu a aquesta direcció:

ampalamiraculosa@gmail.com

ANIMEU-VOS!!!!

2 respostes a AMPA

1. Pilar i Manel (papes de l'Elna) diu:

Aquest any m’agradaria ser-hi amb vosaltres ja que veig que esteu fent molt bona feina però les circumstàncies no m’ho permeten. Continueu així! L’AMPA és una bona eina pels nens de l’escola.
    Pili ( Un petó)

2. Sandra Domínguez (mare d'en Rubén G. dels Bombers) diu:

Hola,
    fa dies vaig preguntar pel Carnestoltes a l’escola, i em van dirigir a vosaltres.
    M’agradaria saber si teniu planejats alguna activitat o disfresses per papes, mames i nens, doncs participariem de bon gust.
    He vist que el taller de fanalets va tenir molt bona participació, i nosaltres no varem poder anar, penso que seria divertit participar en la rua que es fes a Sta. Coloma.
    Ja direu!!
    Salutacions,