2012/01 Arribada dels Patges

8 respostes a 2012/01 Arribada dels Patges

1. David (papa Mar) diu:

Hola Familia, quina maravella de feina que feu, en aquest Bloc com a la escola. Ja buscare la manera de participar mes pero de moment GRACIES. Vull saludaros a totes, des de la recepcio a la ultima clase pero como no, especialment, a la Pili i a les que esteu cada dia amb la meva filla ( que paciencia por dios jajaja) fent que cada dia sigui millor. Estic molt content i molt tranquil cada cop que la porto al cole.Aixi que bon 2012 a tots!

• Pili (mecànics) diu:

Gràcies!!!!!!!!!!!!
      La feina que fem ens agrada molt a totes i això fa que cada dia sigui una experiència nova i divertida!!!
      Fins un altre!!!!!

2. Toni i Glòria diu:

Bon any a tots, petits i grans.

Acabem de veure la visita dels patges, amb els avis i ens han agradat molt a tots.
    En Pol l’hem vist molt valent a la falda de la Mari.

Gràcies
    Toni i Glòria

• Mari (Bombers) diu:

Je, je, je… quan ens vam aixecar per donar la carta, ja no era tant valent! Però la veritat és que ens ho vam passar molt bé.

Bon any a vosaltres també!

3. Anna (mama Arnau -Pintors) diu:

Hola,
    Donar-vos les gràcies a totes per fer-nos sentir d’alguna manera partíceps de les experiències que tenen els nostres fills els seus primers anys d’escola i que si no fòs per aquests videos i fotos segur que els quedarien en l’oblit.
    Bon Any per a tothom
    Anna

4. Yolanda i Jaume (papas de la Martina Mecànics) diu:

Moltes gràcies als Patges de Sas Majestats per venir a fer una visita als nostres nens i nenes!! 😉 Crec que, en general, s’ho han passat d’allo més bé.
    Una abraçada

• Pili (mecànics) diu:

I tant que ens ho vam passar bé!!! Tots hem disfrutat i els patges, sempre són molt benvinguts a l’escola!!!!
      Fins un altre!!!

5. MARGA -MARE FARNERS BOMBERS diu:

Ara he vist el video dels patges i és molt divertit.
    És genial poder veure els petits i les seves reaccions a les noves experiències.
    Moltes gràcies a l’escola per deixar-nos participar d’aquests moments.
    Vinga pares animeu-vos a participar i deixar comentaris ja que les educadores fan una gran feina i s’ho mereixen.
    Marga