TORNA LA BIBLIOTECA A L’INSTITUT

 

 Després de tenir tancada la nostra biblioteca durant dos anys a causa de la covid-19, es tornen a obrir les portes amb una gran varietat d’activitats.

Es podrà fer ús de la biblioteca cada dia a l’hora del pati i/o lectura, és a dir, de 10:55h a 12:00h. Els alumnes que estiguin en la franja de pati podran anar-hi per estudiar, llegir, fer deures… Mentre que els alumnes que estiguin en la franja de lectura podran anar a la biblioteca per agafar un llibre en préstec i poder llegir a l’hora de lectura.

Per altra banda, s’ha organitzat una activitat anomenada taller de lectura en el qual, els alumnes de 4t ESO i 1r de batxillerat passen un cop al mes per les classes de 1r i 2n d’ESO a representar alguna obra de teatre, fer una lectura de poemes i contes, algun treball manual…

A més a més, d’ara endavant es formarà una comissió de biblioteca així que, si teniu ganes de formar-ne part, no dubteu en apuntar-vos!

En definitiva, després d’aquest parèntesi sense poder comptar amb el servei de biblioteca, hi ha moltes ganes de reactivar la seva activitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *