Monthly Archives: abril 2008

L’ESCRIPTORA MAITE CARRANZA VISITA L’ESCOLA

El dimecres dia 16 d’abril, l’escriptora Maite Carranza ha vingut a conversar amb els alumnes del cicle superior.
Hem llegit tres llibres seus: Ostres tu, quin cacau!, La princesa Júlia i Vols ser el nòvio de la meva germana?
Després d’un acte molt agradable que ha consistit en una entrevista i conversa sobre la seva obra, us convidem a tots els nois i noies a donar opinió sobre la seva obra literària.

La Maite ens proposa una festa del llibre per anar en família. Informació a la web www.bcn.es/cultura/monllibre

BubbleShare: Share photos – Powered by BubbleShare

TALLERS DE SENSIBILITZACIÓ

A l’escola La Lió vam fer els Tallers de Sensibilització sobre les diferències fisiques durant la primera setmana d’abril.

Els alumnes del Cicle Superior van treballar la mobilitat reduïda i les barreres arquitectòniques i els alumnes de Cicle Mitjà l’audició i la visió reduïda.

Ha sigut una bona experiència que hem representat en uns murals i en l’audiovisual que es va veure durant la Festa de la Primavera de l’AMPA.

Mobilitat Reduïda

[bubbleshare 353125]

Audició Reduïda

BubbleShare: Share photos – Powered by BubbleShare

Visió Reduïda

BubbleShare: Share photos – Powered by BubbleShare

Esports

BubbleShare: Share photos – Powered by BubbleShare