Atenció a la diversitat

“La inclusió és un procés sense fi que cerca maneres més eficaces de respondre a la diversitat present en l’alumnat.”

AINSCOW, Mel “Desenvoluping inclusive education systems: what are the levers for change?”. Journal of Educational Change, núm. 6, (2005

Des de fa uns anys, els i les docents som conscients que a les aules tenim una gran diversitat d’alumnes, des de nanos i nanes que aprenen amb rapidesa, fins a d’altres que tenen necessitats educatives especials, i que per tant, demanen una adaptació dels continguts, activitats i de les avaluacions. A la pàgina web de l’XTEC, hi ha tot un apartat sota el nom “Atenció a la diversitat”, on professors/res, pedagogs…, podrem trobar recursos per poder atendre a la diversitat d’alumnes que tenim a les aules.

Roser Caño Valls

Quant a Roser Caño Valls

Sóc llicenciada en Filologia Catalana per la UAB. Des del 2012 sóc funcionària de carrera. He participat en el projecte de Diverscat de la UNESCO l'any 2009 a l'INS Pablo R. Picasso. I he format part del jurat dels Jocs Florals de Nou Barris. Des del juliol-novembre 2017, sóc graduada en el Màster en Arts i Humanitats: literatura, cultura i història contemporànies per la UOC.
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *