Imatge presa de la xarxa
A la pàgina edu365.cat per l’alumnat d’ESO i en la matèria de llengua catalana i literatura hi ha un espai anomenat Audiovisuals a l’aula. Aquest espai virtual ofereix diferents recursos per a treballar diversitat de tipologies textuals tant a l’aula amb el/professor/a, com de manera autònoma per part dels nois i noies de secundàra. Començarem esmentant el reportatge. El reportatge és un gènere periodístic que es defineix per informar sobre un tema determinat amb dades estadístiques, gràfics i força informació del tema. Existeixen reportatges orals que inclouria els mitjans com la ràdio, la televisió o internet; i els reportatges escrits, que s’inclourien en els diaris i revistes en paper o virtuals. Així doncs, si algú vol aprendre a fer un bon reportatge, pot anar a aquest espai Audiovisuals a l’aula, on trobarà consells, i un llistat de les eines necessàries per a fer-lo. Aquesta és un bon recurs TIC/TAC per a treballar la tipologia textual tant amb el suport del professorat com autònomament.