El pòsit dels alumnes del Pablo Ruiz Picasso Nou Barris

gracies

Imatge presa de la xarxa

Els professors/res interins/es ens convertim en nòmades que anem d’un institut a un altre, en diferents municipis, i amb diferents tipus d’alumnes i de maneres de fer dels centres.  Cada vegada, s’aquireix més experiència tant a l’hora d’ensenyar com d’intentar tractar el tema de la convivència a l’aula. El curs passat vaig tenir la sort de treballar al Pablo Ruiz Picasso, oficialment és un CAEP, però malgrat que de vegades tenia hores i alumnes amb dificultats de concentració i d’aprenentatge, a poc a poc, tant ells i elles com jo vam aprendre a conviure i a treure partit de l’assignatura de llengua catalana i literatura. Amb els alumnes de 1r A vam fer un documental sobre la diversitat per la Unesco, tant amb primers, com amb segons vam treballar activitats d’expressió oral i escrita, així com també vam fer jocs lingüístics com el Pica-lletres el dia de les jornades esportives. Va ser una experiència educativa inoblidable, i porto dins el pòsit dels alumnes del Picasso, de tots i totes. Tota aquesta tasca fou possible gràcies al suport de l’equip directiu, de companys/yes del centre. Gràcies a tots i totes, us recordo amb molt d’afecte.

Roser Caño Valls

Quant a Roser Caño Valls

Sóc llicenciada en Filologia Catalana per la UAB. Des del 2012 sóc funcionària de carrera. He participat en el projecte de Diverscat de la UNESCO l'any 2009 a l'INS Pablo R. Picasso. I he format part del jurat dels Jocs Florals de Nou Barris. Des del juliol-novembre 2017, sóc graduada en el Màster en Arts i Humanitats: literatura, cultura i història contemporànies per la UOC.
Aquest article ha estat publicat en Anècdotes d'una professora de català. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *