Model de competències bàsiques de llengua catalana

imatge3

Imatge presa de la xarxa

Progressivament els i les docents anem incorporant les competències bàsiques tant a les aules de primària com de secundària. Aquestes anomenades competències són avaluades en les dues etapes educatives abans d’encetar l’etapa de batxillerat o de cicles formatius de grau mitjà i/o superior.  Potser ens preguntem si avaluar de manera general totes aquestes competències és útil i necessari?Jo opino que sí que és bo saber si l’alumnat tant de primària com de secundària han assimilat adequadament totes les habilitats per a ser competent i pugui continuar la formació siguin quina opció formativa triï. Doncs bé, en aquest enllaç trobareu un model de competències bàsiques de l’àrea de llengua catalana.

Roser Caño Valls

Quant a Roser Caño Valls

Sóc llicenciada en Filologia Catalana per la UAB. Des del 2012 sóc funcionària de carrera. He participat en el projecte de Diverscat de la UNESCO l'any 2009 a l'INS Pablo R. Picasso. I he format part del jurat dels Jocs Florals de Nou Barris. Des del juliol-novembre 2017, sóc graduada en el Màster en Arts i Humanitats: literatura, cultura i història contemporànies per la UOC.
Aquest article ha estat publicat en Competències transversals. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *