La Viquilletra

viquilletra

Imatge presa de la xarxa

Sabeu què és la Viquilletra? És una vikipèdia per a treballar continugts de llengua catalana i literatura a l’aula a secundària.  Aquest és un projecte on tothom que vulgui pot compartir les lectures de llibres en català.  Per tal de participar-hi us heu d’inscriure en un grup, n’hi ha moltíssims per a triar. També podeu col·laborar en la tria d’un personatge d’un llibre i a partir d’aquí podeu desenvolupar algunes d’aquestes activitats que proposa aquest espai virtual: Entrevista a un personatge, Carta a un personatge,  Publiquem una altra versió del llibre llegit, Escenificació del llibre, i moltes altres propostes interessants per a desenvolupar en l’àrea de llengua catalana i literatura.  I si algú té dubtes de la Viquilletra també trobareu un apartat on podreu formular preguntes que desitgeu que us resolguin. La Viquilletra és un espai virtual adequat per a treballar la llengua catalana i la literatura a l’aula.

Roser Caño Valls

Quant a Roser Caño Valls

Sóc llicenciada en Filologia Catalana per la UAB. Des del 2012 sóc funcionària de carrera. He participat en el projecte de Diverscat de la UNESCO l'any 2009 a l'INS Pablo R. Picasso. I he format part del jurat dels Jocs Florals de Nou Barris. Des del juliol-novembre 2017, sóc graduada en el Màster en Arts i Humanitats: literatura, cultura i història contemporànies per la UOC.
Aquest article ha estat publicat en Eines digitals a les aules, Foment de la lectura, Materials de llengua catalana i literatura, Recursos didàctics. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *