Reinventar-se

pissarra-2digital-002

Sovint els professors/res quan som substituts o interins passem per diferents centres, amb diversitat d’alumnat i diversitat de recursos educatius. De vegades et pots trobar amb el fet que els alumnes no tinguin llibres de text, i abusar de les fotòpies no és la solució més econòmica ni la més sostenible. Així que els professors ens hem de reinventar i buscar alternatives davant dels petits obstacles. Per exemple, es pot fer servir una pissarra digital o una pantalla per oferir els continguts a través d’un “power point”, tant per a analitzar els continguts com les activitats curriculars. Som a l’era digital i cada vegada ens haurem de fer a la idea que les eines digitals formaran part de les aules i haurem d’aprendre a utilitzar-les seguint noves metodologies educatives. Per tant, els docents acostumem a reinventar-nos per tal de sobreviure als canvis i a les dificultats educatives. Crec que és un al·licient perquè renovar-se com a professor/a és important perquè sempre pots aprendre nous recursos i eines educatives per a millorar la tasca docent a l’aula.

Roser Caño Valls

Quant a Roser Caño Valls

Sóc llicenciada en Filologia Catalana per la UAB. Des del 2012 sóc funcionària de carrera. He participat en el projecte de Diverscat de la UNESCO l'any 2009 a l'INS Pablo R. Picasso. I he format part del jurat dels Jocs Florals de Nou Barris. Des del juliol-novembre 2017, sóc graduada en el Màster en Arts i Humanitats: literatura, cultura i història contemporànies per la UOC.
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *