Bon dia, nens i nenes!!
Avui veurem uns vídeos per recordar com es resta per descomposició. Ho estem treballant i aquests vídeos ens ho exliquen molt bé.
Us agradarà molt !!
Bon dia, nens i nenes!!
Avui veurem uns vídeos per recordar com es resta per descomposició. Ho estem treballant i aquests vídeos ens ho exliquen molt bé.
Us agradarà molt !!